Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
S&L Dæmpere
#21
meget meget doven.

Han har opfundet "afspadsering af forventet overarbejde" bare for at have en undskyldning for at sove længe.

Han er så doven at han kun bruger 1 finger til at skrive på sin PC..........

Han er så doven at han aldrig går nogen steder - han kører selv korte strækninger på få meter - det er værre end fede Amerikanere....[Big Grin]

--
mvh M@X 2.0
Boltlift - or bust...
[Image: patch7.gif][Image: rav.gif]
Time weighed heavily on the craftsmans shoulders whispering
Compromise!

No true craftsman ever listened!
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#22
[Big Grin][Big Grin]

Siger du hogmeister er fed? M@x det er ikke fair[Wink]

//Boryx

"I started out with nothing and i´ve still got most of it left"
//Boryx

"I started out with nothing and i´ve still got most of it left"
Svar
#23
Hogmeister er Canadier [^]

--
mvh M@X 2.0
Boltlift - or bust...
[Image: patch7.gif][Image: rav.gif]
Time weighed heavily on the craftsmans shoulders whispering
Compromise!

No true craftsman ever listened!
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#24
Der slap du billigt [Big Grin]......

//Boryx

"I started out with nothing and i´ve still got most of it left"
//Boryx

"I started out with nothing and i´ve still got most of it left"
Svar
#25
Sådan træner M@X alias kampdværgen for ikke at blive for fed.

http://www.youtube.com/watch?v=2BvTAgHfSFw

/Rolin

"But the bravest are surely those who have the clearest vision of what is before them, glory and danger alike, and yet notwithstanding go out to meet it."
Acts 10:13, "Rise, Peter; kill, and eat".

The two most important days in your life are the day you are born and the day you find out why.



Svar
#26
Citat:quote:

Originally posted by M@X 2.0

meget meget doven.

Han har opfundet "afspadsering af forventet overarbejde" bare for at have en undskyldning for at sove længe.

Han er så doven at han kun bruger 1 finger til at skrive på sin PC..........Skal folk nu mobbes, bare fordi de ikke har et specifikt specialværktøj til hver eneste opgave. Det er da heller ikke alle der medbringer 3 forskellige ildspåsættelsesværktøjer, afhængigt af om de skal tænde op i grillen, tranlampen eller pillebrænderen[Wink]Hilsen ham der overvejer at købe en kassevogn næste gang han han skal invitere en bestemt grejsamler med på udflugt til den lokale bodega[B)]

Han er så doven at han aldrig går nogen steder - han kører selv korte strækninger på få meter - det er værre end fede Amerikanere....[Big Grin]

--
mvh M@X 2.0
Boltlift - or bust...
[Image: patch7.gif][Image: rav.gif]
Time weighed heavily on the craftsmans shoulders whispering
Compromise!

No true craftsman ever listened!


Svar
#27
Citat:quote:

Originally posted by rolin

Sådan træner M@X alias kampdværgen for ikke at blive for fed.

http://www.youtube.com/watch?v=2BvTAgHfSFw

/Rolin

"But the bravest are surely those who have the clearest vision of what is before them, glory and danger alike, and yet notwithstanding go out to meet it."


Max behøver slet ikke at træne for at holde kondien ved lige. Det er fuld tilstrækkeligt, bare han skal bære sit grej ud i bilen.
Sidste gang blev han noteret for en halvmaraton, selv om bilen kun stod 10 meter fra hytten[^][B)]
Svar
#28
Ok, så forstår jeg bedre, at han får dobbelt kørselsfradrag.

/Rolin

"But the bravest are surely those who have the clearest vision of what is before them, glory and danger alike, and yet notwithstanding go out to meet it."
Acts 10:13, "Rise, Peter; kill, and eat".

The two most important days in your life are the day you are born and the day you find out why.



Svar
#29
Citat:quote:

Originally posted by rolin

Ok, så forstår jeg bedre, at han får dobbelt kørselsfradrag.

/Rolin



Det er da klart......jeg skal jo osse hjem fra mit værested igen [Wink]

na og Rolin, normalt er I da uenige, men mobning af mig kan I da vældigt godt enes om [Big Grin]

Rolin ! næste gang jeg tager na med ind til en kop kaffe, synes jeg vi skal sidde oppe i "Bjørnestuen" [}Smile]

--
mvh M@X 2.0
Boltlift - or bust...
[Image: patch7.gif][Image: rav.gif]
Time weighed heavily on the craftsmans shoulders whispering
Compromise!

No true craftsman ever listened!
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#30
hehe fantastisk ... Stor respekt til dig Max. Det er sku herligt at se der findes lidelsesfæller. Udtalt af en der får sidestik af at morgenskide....

Alt kød under 400 gram betegnes som pålæg
Svar
#31
Citat:quote:

Originally posted by rolin

Ok, så forstår jeg bedre, at han får dobbelt kørselsfradrag.

/Rolin

"But the bravest are surely those who have the clearest vision of what is before them, glory and danger alike, and yet notwithstanding go out to meet it."


Årsagen til at Max får dobbelt kørselsfradrag, er en regel i skattelovgivningen, om at, personer med fysiske eller psykiske lidelser, som medfører at de ikke kan anvende offentlige transportmidler, til og fra deres værested, kan fratrække faktiske udgifter i forbindelse med transport til og fra værestedet.
Og da de fleste kender længden på Kampdværgens ben, er man samtidigt klare over at han aldrig klare trinnet op i bussen[B)][B)][8D][Big Grin]
Svar
#32
Citat:quote:

Originally posted by rolin

Sådan træner M@X alias kampdværgen for ikke at blive for fed.

http://www.youtube.com/watch?v=2BvTAgHfSFw

/Rolin



Helt ærligt, Rolin.
Her gav jeg dig lov til at kigge i mit private fotoalbum fordi du fortalte mig at du tænder på små tykke væsner med korte arme og ben............og så offentliggør du min hemmelige video af hvordan jeg træner mig op til den forestående jagtsæson - FY FOR SATAN, siger jeg bare [Sad!]
Gid du må falde over en køter og vælte ind i kaminen [Wink][^]

--
mvh M@X 2.0
Boltlift - or bust...
[Image: patch7.gif][Image: rav.gif]
Time weighed heavily on the craftsmans shoulders whispering
Compromise!

No true craftsman ever listened!
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)