Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
NØRD GREJ.
#21
Efter at have smadret begge bove for 23’ende gang på et stykke råvildt med min 270Win og 140 grain Accubond sagde fruen at det kød spild ville hun bare ikke se mere, færdig prut finale. Man kunne ligefrem se skuldrene synke ned og det trætte blik i hendes øjne da hun indså resultatet af den udtalelse – Yes..Yes, ny riffel til råvildt og den skal være helt speciel, både kaliber og skæfte[Big Grin][Big Grin][Big Grin].

Basis riflen, en Winchester 70 indkøbt hos Lauritz.com i 222 Rem på auto bid og jeg fik hammer slag på 1,500 kr. (billigt[:o)]). Dernæst blev der sat en ny pibe på i 7-08Rem, ny magasin og bundstykket blev åbnet pris ca. 4,000 kr. Skæftet blev skiftet til Ricards Micro Fitte pris ca. 1,200 kr. Så var der problemer med baserne til kikkertsigtet ca. 1,500 kr. Det laminat skæfte var så pludseligt ikke godt nok mere, fordi legekammeraten havde fået en plastik bøsse, der blev straks og med det samme indkøbt et Bell&Carlson Medalist til 356 US$, i sniper oliven med sort spindelvæv, føj hvor ser den sej ud[:I]. Nu står vidunderet så bare i skabet og ser brutal ud, men kan ikke bruges fornuftigt, fordi der mangler bund metallet[Sad].

Fordi jeg ikke må lyve overfor fruen (og mig selv) har jeg ikke regnet total prisen ud på det stykke glorificerede ”smør” af en semi sniper riffel[Smile].

mvh Thorlak

Correct first shot placement, the rest is bullshit!
Correct first shot placement, the rest is bullshit!
Svar
#22
Citat:quote:

Skal du så til at sælge fiskeudstyr GT ?


Nope, det skal bruges i mit nye nørd grej[Wink]
En Campion Explorer aka kanonbåden[^]

/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dårlig kopi[B)]
/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dyr  kopi[B)]
Svar
#23
HMM, købte en aluminiumsjolle for nogen år siden. Og sejlede jævnligt i den. Så blev min motor stjålet og jeg tog båden hjem.
3 år efter kørte jeg ned til købmanden i andet ærinde og så på opslagstavlen en fin lille 4 taktsmotor som jeg købte med det samme.
Jeg fik den smidt i en murerbalje og startet, men siden har den hængt på den murerbalje og nu er det 3 år siden....................

en dag vil jeg prøve at sætte den på båden og se hvor godt det sejler.......[:I]

--
mvh M@X 2.0
Boltlift - or bust...
[Image: patch7.gif][Image: rav.gif]
Time weighed heavily on the craftsmans shoulders whispering
Compromise!

No true craftsman ever listened!
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#24
Ellers starter du bare mud-biken og kommer over, så smider vi baljen i storebælt[Wink]
Sådan en 140hk kan godt flytte sådan en pram. Det behøver ikke gå langsomt[Big Grin]

/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dårlig kopi[B)]
/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dyr  kopi[B)]
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)