Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Øv flækket knæskal. Nu med pix
#1
Sådan noget pis. Flyttet på gården i søndags. Datteren startede i børnehave igår. Og hr Egelund falder over et hegn på 60 cm høj og flækket knæskalen 2,5 dele. God start på livet på landet. Imorgen skulle jeg havde været rejst til usa i 8 dage. Ingen jagt før i nov. Hvad er en tråd uden gode billeder.

[Image: IMAG0571_zps7a62b662.jpg][/URL]

[Image: IMAG0578_zpsa710d2b7.jpg][/URL]
Svar
#2
Håber denne tråd fortsætter UDEN billeder...!!! Av av av-god bedring!

Hilsen Ulrik
Hilsen Ulrik
Svar
#3
Nope. Der kommer billed på. Skal lige hjem fra sygehuset.
Svar
#4
[Big Grin][}Smile]

Hilsen Ulrik
Hilsen Ulrik
Svar
#5
Velkommen i klubben[B)]
Fik ny kværn d.9 august[:p],d. 24 skvatter jeg over en stub og brækker højre lægben 2 steder samt forstuver knæet[xx(],d.26 har de tid til at operere/montere plade og skruer, nul mere mc i denne sæson og jagtsæsonen er udskudt mindst 4 uger endnu[Sad!]

[Image: dralflogoKim1.jpg][Image: Asgrdlogo.gif]
Jeg har nået den alder hvor jeg ved hvad der er værd at vide, og på en god dag kan jeg faktisk huske noget af det
Svar
#6
god bedring til jer begge.[V]

Med venlig hilsen
Jens

Hold hovedet højt - specielt hvis du står i lort til halsen.
Med venlig hilsen
Onkel J

Hold hovedet højt - specielt hvis du står i lort til halsen.
Svar
#7
Føj for pokker. Har kun prøvet et slå den af led.... Det gjorde ondt nok.
God bedring

Michael
Svar
#8
Jeg holder gerne en jagt i januar til dem som fremviser et ar på min 10 cm. Som ikke har kunne komme på jagt den 1 okt
Svar
#9
Citat:quote:

Originally posted by Egelund

Jeg holder gerne en jagt i januar til dem som fremviser et ar på min 10 cm. Som ikke har kunne komme på jagt den 1 okt



Hmm, arret er ikke et problem[xx(], men jeg håber at komme på jagt inden 1.okt[:p]

God bedring[Smile]

[Image: dralflogoKim1.jpg][Image: Asgrdlogo.gif]
Jeg har nået den alder hvor jeg ved hvad der er værd at vide, og på en god dag kan jeg faktisk huske noget af det
Svar
#10
For 2 år siden skulle jeg på mit livs første jagt...
Desværre var der et vogntog ( lastvogn med hænger ) der kørte mig ( kørte bare på min lille 45-scooter ) af vejen, i forbindelse med en ulovlig overhaling så jeg væltede og brækkede venstre overarm.
Det skete om Mandagen, blev opereret i 4 timer ( fik skåret overarmen op, sat en stor skinne i med 11 skruer, og blev grimt lappet sammen med 27 metalclips, kun for at kirurgen jf eget udsagn, kunne spare tid istedet for at sy det ) om Fredagen, og kunne kysse min første jagt om Lørdagen farvel...
Men fik da et stort flot ar som souvenir ;-)

God bedring til jer begge... Husk at melde ulykkerne til forsikringsselskaberne.
Fik da 126.000,- for min ulykke, så husk at anmelde det

------------------------------------------------------------------------------------------------------

Min dag starter når din pludselig ender...
Alarm 112 Ambulancetjenesten
Har du tid til at læse min pm/pb, har du også tid til at besvare den...
------------------------------------------------------------------------------------------------------

Min dag starter når din pludselig ender...
Alarm 112 Ambulancetjenesten
Har du tid til at læse min pm/pb, har du også tid til at besvare den...
Svar
#11
Vi har vel alle prøvet at få ødelagt jagt pga. skade/sygdom.
Jeg lå indlagt fra 18/6-15/12 sidste år, så det var ikke meget jeg kom på jagt der[Sad].

Det er bare om at komme videre og ligge det bag sig.

Med venlig hilsen
Jens

Hold hovedet højt - specielt hvis du står i lort til halsen.
Med venlig hilsen
Onkel J

Hold hovedet højt - specielt hvis du står i lort til halsen.
Svar
#12
Som 17 årig fik jeg skåret en sene over til tommelfingeren under afkogningen af en kammerats buk

Det kostede en halv jagtsæson, det lider jeg stadig under, her 30 år senere[B)]

K&B Claxel [Wink]

[Image: hunt-an3.gif]

Beware of a man with customised rifles ...
K&B Claxel Wink




Svar
#13
11/2-99 livet ændres for altid, vågner efter 11 dage i respirator, skal næsten lærer alt igen, fy for satan en start at vågne op til.

Velkommen tilbage siger jeg.

/Rolin
Acts 10:13, "Rise, Peter; kill, and eat".

The two most important days in your life are the day you are born and the day you find out why.



Svar
#14
over 30 år på motorcykel ... 2000+ timer på Snescooter (på gletchere!!)
4 år baneræs på MC i England... 12 år som amatør rockmusiker.. 9 måneder i forsvaret .. 1 måned på jagt i bjergene på NZ ...
ukendt antal år som daglejer med skovarbejde og motorsav...
Ukendt (heldigvis.[:o)]) antal timer som "gør-det-selv" håndværker..

Ukendt antal styrt på cykel og knallert, samt 5 på MC ... heraf 3 på offentlig vej, kun 1 af de 3 var min skyld [:I]

Bil-uheld --- 1! (Egen fejl ... se dig for!)

MC skader: 1! nr. 2 brækket knogle i 52 år ... pegefingeren på venstre hånd... (Ducati 900SS -- Snake Pass - Peak District, England, der kom en sløv Fireblade i vejen [:I]..)

Første brækkede knogle = næsen -- flaske kastet af ukendt person mod køen af mennesker foran "futtoget" i Ry en gang i 80'erne ...[8D][:I]

Altså i alt 2 knoglebrud i mit liv ...
Ingen alvorlige sygdomme, siden brok og blindtarm som 6-7 årig..

øøøhh... Måske har jeg bare været heldig .. [:I] Eller meget forsigtig .. [^]

Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
"Når to deler et ansvar, så er der to procent til hver"
Svar
#15
Citat:quote:

Originally posted by dravis

øøøhh... Måske har jeg bare været heldig .. [:I] Eller meget forsigtig .. [^]



Eller en kraftig knoglebygning eller god polstring[B)]

Dem jeg husker :

Tabte møbel : 3 brækkede tæer
Gled på is : brækket ankel
Faldet ned af lastbillad : brækket ben
Ramte telefonpæl med mc : brækket kraveben, 3 ribben og smadret knæ
Kollega smækker lastbildør : brækket arm
Kasse vælter ned på ladet : brækket arm
Ølflaske i hovedet : brækket næse
Faldet ned : 2 revner i rygsøjle, div. prolapser og trykket rygsøjle
Jernplade faldt ned : knust pegefinger, senere amputeret
Klemt af so : brækket håndled
Låge til manøvrehåndtag på skibskran faldt ned : brækket tommelfinger
Ramt af jernstang : brækket næse
Og så den sidste[xx(]

Derudover en del småskrammer og ar, men jeg har heller aldrig været god til at passe på mig selv[:I], flere af dem har kostet dele af jagtsæsonen[xx(], kunne være at man skulle til at holde sig mere på sofaen[:o)]

[Image: dralflogoKim1.jpg][Image: Asgrdlogo.gif]
Jeg har nået den alder hvor jeg ved hvad der er værd at vide, og på en god dag kan jeg faktisk huske noget af det
Svar
#16
God bedring

VH Søren

Ifølge rygtet certificeret VIP kunde i Harlev
Ifølge rygtet certificeret VIP kunde i Harlev
Svar
#17
Kan kun sige, I sad ikke så meget bag en skærm [Wink]

Har kun en skade i knæet. Skulle springe over en grøft på jagt og landede forkert.

Er bare træt af de gratis billedsider.Nu med egen hjemmeside: http://www.bukkedage.dk
Er bare træt af de gratis billedsider.Nu med egen hjemmeside: http://www.bukkedage.dk
Svar
#18
har ikke haft nogen alvorlige skade siden jeg som 4 årig kørte ned af en skrænt på cykel og fik ryddet munden for fortænder[:0]....Heldigvis var det bare mælketænder[Big Grin]

hilsen H.S.Jensen
Svar
#19
KIMA.... har du tænkt på at begynde at drikke lidt mælk,og måske spise en ostemad i ny og næ....? Lyder som om du lever lidt kalk-fattigt[Big Grin]

Hilsen Ulrik
Hilsen Ulrik
Svar
#20
Citat:quote:

Originally posted by ULG

KIMA.... har du tænkt på at begynde at drikke lidt mælk,og måske spise en ostemad i ny og næ....? Lyder som om du lever lidt kalk-fattigt[Big Grin]

Hilsen Ulrik



Jeg kan faktisk godt lide mælk og i de år hvor jeg kørte røg der mindst en liter pr. dag, idag er det lidt mindre[:I], men min daglige ostemad skal jeg have[^], derudover er der masser af kalk i vandet herude[^][:o)] og der smutter da lidt ned når jeg børster tænder[^]
Men lægen mener da godt nok at jeg skal tjekkes[:0]

@Egelund, det ser smertefuldt ud[xx(], god bedring[^]

[Image: dralflogoKim1.jpg][Image: Asgrdlogo.gif]
Jeg har nået den alder hvor jeg ved hvad der er værd at vide, og på en god dag kan jeg faktisk huske noget af det
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)