Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Jagt udlejes
#1
JAGT UDLEJES....... Pga alder udlejer jeg nu mit jagtområde.... det drejer sig om ca 600 ha fordelt på 150 ha skov, hvor der er stor bestand af råvildt, hyppigt strejfende dåvildt... 300 ha agerjord, der dyrkes med hovedsageligt roer, raps, og korn.... på de 300 ha agerjord forefindes der 8 vandhuller med super andetræk af primært krikænder, der er også mange levende hegn og en del remiser.... De sidste 150 ha er mose områder og enge... På området findes dejlig 120 kvm jagthytte til fri afbenyttelse, huset skal dog deles med mine to døtre når de er hjemme fra deres model opgaver.... Eng området ligger lige ned til fjorden, hvor der er ca 800 m privat strandret, ved stranden ligger bådhuset, hvor mine skydepramme og min barracuda og div udstyr også frit kan benyttes.... Jeg udsætter 400 fasaner og 200 agerhøns hvert år.... Prisen for denne herlighed er: en haresteg eller rådyr kølle til jul.... SKULLE NOGEN MØDE DENNE ANNONCE, SÅ HAR JEG ALTSÅ FØRSTERET

Fuldstændigt skamløst stjålet fra facebook..... [Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin]
Venligst
Dan "KLOKKER" Korgaard

Alt kød under 400 gram betegnes som pålæg
Svar
#2
Jeg mener at Hr. Klokker er en morsom mand.
Svar
#3
Citat:quote:

Originally posted by Egelund

Jeg mener at Hr. Klokker er en morsom mand.



TAK [Big Grin][Big Grin]

Alt kød under 400 gram betegnes som pålæg
Svar
#4
[Big Grin][Big Grin]

Mvh Club338
[Image: Brunbjrn.jpg] ... min næste Sako BLEV en L461 Vixen .223R :-)
Mvh Club338
... min næste Sako BLEV en L461 Vixen Varmint .223R med Lothar Walther pibe :-)
Svar
#5
Det må sq da være irriterende at de der tøser kommer rendende og forstyrre jagten. De er sikkert aktive i Penta

Mvh.

Yeti
Mvh.

Yeti
Svar
#6
En ældre herre stoppes af politiet kl. 0200 om natten.
Politiet spørger ham, hvor han er på vej hen på det her tidspunkt.

Manden svarer: "Jeg er på vej til et foredrag, som handler om alkoholmisbrug, og
dens skadelige påvirkning på kroppen, den negative indflydelse af rygning, samt at
være sent oppe om natten,"

Politiet spørger: "Er det virkelig sandt?
Hvem holder sådan et foredrag her midt om natten?"

Manden svarer: "Det gør min hustru når jeg kommer hjem."

Alt kød under 400 gram betegnes som pålæg
Svar
#7
Klokker!

Ska' du it' snart ha' hentet din motor??

mvh. Stær.
Svar
#8
Selvtillid

Hvad sagde Adam til Eva, da han fik ståpik for alleførste gang?
FLYT DIG FOR HELVEDE..... Jeg ved jo ikke hvor stor den bliver!!

/Rolin

"But the bravest are surely those who have the clearest vision of what is before them, glory and danger alike, and yet notwithstanding go out to meet it."
Acts 10:13, "Rise, Peter; kill, and eat".

The two most important days in your life are the day you are born and the day you find out why.



Svar
#9
Hej Ib.. venter på båden, så som følge af ren og skær ulykkelig utålmodighed sender jeg platte vittigheder til jer... :-D:-D

Alt kød under 400 gram betegnes som pålæg
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)