Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Derfor er der mangel på Norma MRP
#1
Kære kunde,

Vi har nu manglet levering af MRP krudt fra Norma siden april måned i år og vedlægger hermed fabrikkens officielle forklaring på den lange leveringstid.

Vi har lige nu en leveringstid fra Norma, der siger november 2013!

Med venlig hilsen
Normark Denmark A/S

[Image: NormaMRP_zps7e86b308.jpg]

--
mvh M@X 2.0
Boltlift - or bust...
[Image: patch7.gif][Image: rav.gif]
Time weighed heavily on the craftsmans shoulders whispering
Compromise!

No true craftsman ever listened!
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#2
Det er jo ikke holdbart at et så anvendt produkt som NORMA krudt, skal være i restordre i så lang tid.[xx(]

Kunne der ikke snart være en – eller flere - der begyndte at importere og forhandle Amerikansk krudt?

Swift

[Image: logo1mini.jpg]
Svar
#3
Citat:quote:

Originally posted by Swift

Det er jo ikke holdbart at et så anvendt produkt som NORMA krudt, skal være i restordre i så lang tid.[xx(]

Kunne der ikke snart være en – eller flere - der begyndte at importere og forhandle Amerikansk krudt?

Swift

[Image: logo1mini.jpg]



Den dag der kommer med en konspirationsteori om at det er de europæiske våben mv producenter der står bag 9-11 så kunne jeg næsten falde for den. Det minsker da i hvertfald konkurrencen for de europæiske producenter ufatteligt meget.

Mvh.

Yeti
Mvh.

Yeti
Svar
#4
[IMG][Image: Toomanyassholes_zpsb4343059.jpg][/img]

[Image: dralflogoKim1.jpg][Image: Asgrdlogo.gif]
Jeg har nået den alder hvor jeg ved hvad der er værd at vide, og på en god dag kan jeg faktisk huske noget af det
Svar
#5
Va tråkigt[8)] Tur att jag har fyllt upp med mrp så jag klarar mig ett bra tag...[Big Grin][Big Grin][^]
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)