Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tillykke Clax - Fyrre, Frisk og Fyrig
#21
Hej Claxel.

Rigtig hjertelig tillykke med dagen.

Du har jo en ung kone som kan passe på dig i mange år fremover, så du skal se, det går nok.

Venlig hilsen

375ras

Rigtige autister har deres eget kaliber.
Svar
#22
Hej clax

tillykke med dagen idag og husk når man bliver fyrre, så er man for gammel til følgende:

rengøring ( med undtagelse af egne våben)
opvask (undtaget egne hylstre)
Havearbejde (undtagen vildtpleje)
man skal have bedre til til naturen (jagt)

skipper
378 Weatherby - The MAGNUM'S MAGNUM
http://www.weatherby.dk
Svar
#23
Også et stort tillykke fra det sønderjydske til dig Clax... Tillykke med de 40 år.

Mvh. Jakob

Så længe der er bly i luften er der håb!
Mvh. Jakob

Svar
#24
Også et tillykke til Claxel her fra fyn's land.Og så lige en lille kommentar til Mugges stemningsbilleder fra en nytårs-aften... AV,sådan en raket-affyring føjer nye dimensioner til begrebet tømmermænd!!! Jeg (og mange andre,tror jeg) har det sådan at man dagen derpå tænker "hvorfor" en del gange-"hvorfor" skulle jeg drikke så mange øl-"hvorfor"skulle jeg blande 10 forskellige slags sprit-hvorfor skulle jeg ryge en pakke king's på en time(når man ellers er røgfri) hvorfor skulle jeg sprænge mit eget lokum i luften(ja desværre-hold kæft hvor blev de kvindelige gæster sure da de skulle tisse ude i den snedækkede have resten af natten[:o)]) men jeg har sgu aldrig oven i de almindelige tømmermænd kæmpet med:"hvorfor" skulle jeg bruge min røv som affyringsrampe til en raket.den sætter godt nok sine spor,jeg kan lige forestille mig at gutten på billedet står og forestiller sig,inden den rigtig starte,"nå det er da ikke så slemt",lige ind til raketten rigtig starter.....AAAAAAV-jeg vil da tro at han følte sig rimeligt åndssvag de næste mange timer med røven i vandskorpen,ellers var der sikkert en venlig sygeplejerske der kunne fortælle ham det...[Big Grin][Big Grin] Det tætteste jeg kommer på hans præstation var 5 timer med hovedet i håndvasken og en snorkel i munden,fordi jeg som knægt skulle undersøge HVOR hurtigt sortkrudt brænder(jeg kan i den forbindelse oplyse at det brænder HURTIGT)...jeg så bare et glimt,og så var hud og hår i ansigtet væk...(vittige paraller mellem den forbrændte bagdel og mit ansigt frabedes...!)Nå,undskyld,jeg har vist bevæget mig langt væk fra tråden,tillykke endnu en gang,både 40 års dagen,og 50 års dagen,hilsen Ulrik
Hilsen Ulrik
Svar
#25
@Mugge:Er det man kalder en efterbrænderadrøventil? Det er da en hurtig måde at komme hæmoriderne til livs [}Smile][Big Grin]
For slet ikke at snakke om uønsket hårvækst...

@Ulrik - du er en af den slags fyre, som man gerne holde fest sammen med, det vil aldrig være kedeligt.
Betingelsen er bare, at man ikke skal lægge hus til ... [Wink]

Mange hilsener

Fruen

[Image: 32.jpg]
Spænd lige emhætten ...
Mange hilsener

Fruen


Spænd lige emhætten ...
Svar
#26
Bare rolig kære frue,jeg er blevet ældre og fornuftig....(næsten)-på nær sidste nytår hvor jeg lokkede naboen til at fylde 500 heksehyl på brændefyret(hans eget)..... de genererer altså rimeligt meget røg[Big Grin][Big Grin] og nærmest mavekrampe af grin fra herrenes side og undrende blikke og kommentare fra vores koner...."Der er så meget kvinder ikke forstår"-undtaget,naturligvis, Dem,kære frue og enkelte andre quinder...[Wink]
Hilsen Ulrik
Svar
#27
Kære Frue.

Stik nu ikke for meget i det.

Fyren på billedet er Mugges forhenværende svigersøn. 30 år og genetisk ude af stand til at tjene under 500.000 om året, lovende stilling i computerfirma med medarbejderorienteret ledelsesprofil ect.ect.

Mugge er aldrig kommet sig over tabet [V]

Sig ej mer.....

--
mvh M@X.
DRALF champion 2005.
The first one ever.

[IMG] http://photobucket.com/albums/v487/416ta..._Pokal.jpg [/IMG][Image: Afslret.jpg]
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#28
Kære Dralfer, gutter og gutinder ...[Big Grin]

Tak for en forrygende opmærksomhed i anledningen af dette, mit første skarpe knæk [Smile]

Der er skrevet mange varmende ord, især fra min Frue.

Uden at fornærme nogen, så vil jeg fremhæve disse vise ord, og lette på jagthatten, for de dækker så "rammende"

Citat:quote:

Originally posted by Förster

Man bliver da helt rørt [:I].

Kære Frue, jeg tror Clax har alt hvad han kan ønske sig og til Clax, tillykke med de 40 [^].


Tak! [Image: z050.gif]

Nej, jeg savner ikke ret meget ...

Jo, måske tid, for det er en forgængelig størrelse.

Jeg har funderet lidt over dette med at blive fyrre og reflekteret lidt over livet.

Den der skrev:

Selv den bedste dag på jobbet,
overgår ikke den dårligste dag på jagt.

Var nok ikke så tosset endda [Wink]

I går havde Fruen og jeg den mest perfekte trykjagt, vi har haft sammen. Nysne, masser af råvildt og en god frokost bagefter i venners lag, så bliver det ikke meget bedre.

Fruen nedlagde to stykker i 2 perfekte skud, så jo, man blir' sg'u så glad. [:p]

Endnu engang, tak for de mange hilsener, jeg ønsker jer alle et bragende godt nytår, pas godt på jer selv og hinanden, så ses vi engang i det nye år.

Må 2006 blive endnu et forrygende godt "skudår", hvor der virkelig bliver tændt ild i noget riffelkrudt [:p]

K&B Clax [Wink]

[Image: hunt-an2.gif]

[Image: Gunorexi.jpg]
Er mere til Guns end roses ... Cum insantientibus fuere necesse est
K&B Claxel Wink




Svar
#29
Da Claxels fødselsdagstråd ikke bør bruges al for off topic, så er der lige et tillæg til ULG´s indslag i ny tråd under godt nytår.

MVH
Mugge
[Image: leopard.jpg]
MVH
Mugge

Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)