Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
hurtig hjælp tak...
#1
Skulle lige til at registrere udrejse med min riffel til hinsidan næste fredag.

Så opdagede jeg, at mit våbenpas var udløbet... selvom jeg fik riffel skrevet i for 2 år siden... øv!!!

Nu skal jeg så afsted i morgen og græde lidt ved skranken - nogle gange hjælper det jo at græde...

Men hvor skal jeg køre hen? Jeg bor i Vejle - kan det virkelig passe, at jeg skal til århus?

Sidste gang var jeg "kun" i Horsens....

.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar
#2
aargh tyder på, jeg skal helt til Århus... øv

Nogen der ved, om de er flinke til at ordne det ved skranken?
Eller forbeholder de sig ret til at tænke over sagen i 14 dage?

.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar
#3
Jeg håber ikke at de tænker lige så længe som deres svenske kolleger.
10-12 uger for at få importtilladelse til min nye kanon. :-(

It's not the size of the dog in the fight - it's the size of the fight in the dog
It's not the size of the dog in the fight - it's the size of the fight in the dog

Svar
#4
Nu skal jeg ikke udtale mig om Aarhus, men i Hillerød ordner de det ved skranken hvis man spørger pænt!
Er i øvrigt aldrig blevet stoppet i tolden, så ved ikke hvor grundige de er.. Men nogle mennesker lever jo et mere chance betonet liv end andre- det kan du jo lige tænke lidt over Wink

Knæk og bræk
Mvh
Anton
Knæk og bræk
Mvh
Anton
Svar
#5
hvad er problemet med Lene og Lene i horsens
Svar
#6
Tror nu også jeg tog chancen Wink
Svar
#7
Hej igen... troede dem i Horsens var lukket ned og flyttet til Århus.. Ellers er der da intet i vejen med dem.

Tror nu ikke jeg tager chancen. Tilladelser og den slags bureaukrati skal bare være i orden. Der går jeg ikke på kompromis - kald mig bare kylling - men tænk nu hvis der gik et eller andet galt....

.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar
#8
Sidste gang tog det en uge i århus for våbenpas og tilladelse, så mon ikke de kan klare det inden du skal afsted.
Svar
#9
Sidste gang tog det en uge i århus for våbenpas og tilladelse, så mon ikke de kan klare det inden du skal afsted.
Svar
#10
snakkede med dem i dag.
meget søde.
kunne slet ikke få forlænget passet - skulle have et nyt.
Så nu er det gamle pas, pasfotos og ansøgning om. våbenpas sendt m posten.
Så krydser jeg fingre for, der ligger en ny i postkassen torsdag...

.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar
#11
Hej Ran
Nu håber jeg ikke at du sendte som B-post, for så får de det nok først på onsdag. Ring til dem på tirsdag og hør om de har fået det. Kør så derop med det samme og hent det.
For 14 dage siden sagde de at de kunne lave en haster til min frue, dog havde de sendt det om fredagen, vi fik det først onsdag.
Knæk og bræk med det og jagten.
Carlsen

Erzähle es mir und ich vergesse
Zeige es mir und ich erinnere
Lass es mich tun und ich verstehe.
Erzähle es mir und ich vergesse
Zeige es mir und ich erinnere
Lass es mich tun und ich verstehe.
Svar
#12
Våbenkontorerne sender kun som b-post.

hvis man har en haster, er det god ide at medsende en svarkuvert, frankeret med
tilstrækkelig porto.

Havde problemet i juli - havde glemt haglgevær skal fornys hvert år. Sendte våbenpas
mv. en fredag, og havde passet retur flg. tirsdag.

mvh
mvh
Svar
#13
Hvis alt gå galt skal du bare deklarer den ved grænsen .De er ikke noget problem.Har en kammerat der har gjort de ved Øresunds broen.. de tager ikke 5 min.

Hilsen Lille
Hilsen Lille

Svar
#14
@Lille

Din kammerat har nok haft et gyldigt våbenpas, men manglet at deklarere på nettet [Smile]

Mvh.
Anders
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)