Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Biltema presser priserne
#1
Biltema presser priserne

[Image: dralflogoKim1.jpg][Image: Asgrdlogo.gif]
Jeg har nået den alder hvor jeg ved hvad der er værd at vide, og på en god dag kan jeg faktisk huske noget af det
Svar
#2
Ja, måske ikke altid den bedste kvalitet, men har for nyligt købt en del af de omtalte camo-net, og de ser egentlig fine ud. Det er selvfølgelig ikke til at vide hvordan de ser ud efter et par år i solen.

Asumption is the mother of all fuck'ups...
Asumption is the mother of all fuck'ups...
Svar
#3
Bruger både deres Camo net og foder spreder virker perfekt men ja jeg er også spændt på hvordan der ser ud og virker efter en vinter. Billigt er det Smile

Jan Christensen
Jan christensen
Tikka M558 308w
Zeiss 2,5-12-50
Savage axis 308w grissekanon
Armasight vampire natsigte
Lamber eject 12/70
Svar
#4
Deres foderspredere virker super fint. Kan kun anbefale dem.
Vægt, kødkroge og andet slagteudstyr fungerer også efter hensigten.

It's not the size of the dog in the fight - it's the size of the fight in the dog
It's not the size of the dog in the fight - it's the size of the fight in the dog

Svar
#5
Jeg er i jaktlag med ham der er ansvarlig for bl.a. Deres jagtudstyr. Kunsten er tilsyneladende at finde de rigtigt producenter i Kina og så ellers købe stort ind. Der skulle i øvrigt komme en foderspreder med solcelle

Mvh.

Yeti
Mvh.

Yeti
Svar
#6
Den foderspreder de har nu er forberedt for solceller. Man skal så bare selv montere en.

It's not the size of the dog in the fight - it's the size of the fight in the dog
It's not the size of the dog in the fight - it's the size of the fight in the dog

Svar
#7
Har prøvet deres hånd- og fodvarmere og de var ikke noget at skrive hjem om, de er billige men holdt ikke varmen længe
Svar
#8
Jeg har deres ghilliesuit. Det virker fint og holder stadig.

Iøvrigt er deres vinduesviskere konge. De yder lige så fint som Bosch, men som du så giver 5x prisen for. Til gengæld er låsen lidt klodset og grim.
Svar
#9
De mangler bare en god åtel belysning med mulighed for Montering af solceller så det gøres vedligeholdelses frit
Men det kommer jo nok også #128516;

Jan Christensen
Jan christensen
Tikka M558 308w
Zeiss 2,5-12-50
Savage axis 308w grissekanon
Armasight vampire natsigte
Lamber eject 12/70
Svar
#10
Åtelbelysning.
Jeg bruger denne.

http://z-aim.com/visa_produkt.asp?t=Z%2D...76&lang=sv

Man skal bare huske at montere solcellen lodret, så slipper man for sne og fuglelorte,[V] holder 3 år inden man skal bytte batteri.[^]

/Rolin

"But the bravest are surely those who have the clearest vision of what is before them, glory and danger alike, and yet notwithstanding go out to meet it."
Acts 10:13, "Rise, Peter; kill, and eat".

The two most important days in your life are the day you are born and the day you find out why.



Svar
#11
Jeg har købt en skydestok, net og camotape hos Biltema. Alle ting er i ok kvalitet - og markant billigere end hvad den lokale jagtpusher kan præstere.
Svar
#12
Nogen der har prøvet deres lokkere med flock?

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)