Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
VTF 10 år!
#1
Et stort tillykke til alle VTF’ere – i morgen tidlig er der kun 90 år til vort 100-års jubilæum!

På Internettet er ti år en evighed. Ikke desto mindre er det om få timer præcis ti år siden, at Våbenteknisk Forum – VTF – så dagens lys på et lille hjemmekontor i Skævinge. Ideen var min hustrus, teknikken stod Lillebror for og arbejdet med at administrere den knubbede flok debattører havnede i starten på mine skuldre. Snart kom der dog frivillige moderatorer til og det er i høj grad takket være disse, at VTF har overlevet længere end noget andet internetbaseret forum i jagtens univers.

Defor skal der herfra lyde en stor tak til moderatorerne –både de nuværende og de tidligere. I gør en fantastisk indsats og I har igennem et helt årti været krumtappen i dette mødested for alle os riffelautister, kalibermongoler og almene våbentosser. Jeg ved, hvor mange tusind timer I har investeret i dette og jeg ved, at det ikke er en taknemmelig opgave. Jeg kan derfor ikke andet end forundres over, at I så indædt bliver ved. Af hjertet tak!

Men der skal naturligvis også lyde et udtalt tillykke til alle brugerne. Det er jeres tanker og ideer, som udgør substansen i dette forum. Titusinder af indlæg informerer og underholder tusindvis af besøgende hver eneste dag. I mine øjne er det noget ganske enestående.

[Image: ajbutton.gif]
[center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#2
10 år? Er du kun 10 år????[Wink]

Tillykke med jubilæet [Smile]

--
mvh M@X 2.0
Boltlift - or bust...
[Image: patch7.gif][Image: rav.gif]
Time weighed heavily on the craftsmans shoulders whispering
Compromise!

No true craftsman ever listened!
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#3
Tillykke med jubilæet!

"Så gir han nok en lille en...." :-D

MvH
Morten

[IMG] http://img.photobucket.com/albums/v603/S...rdlogo.gif [/IMG]
.22lr, .22wmr, .17hmr, .243Win, 6,5x55, .308Win, 9,3x62
MvH
Morten


.22lr, .22wmr, .17hmr, .243Win, 6,5x55, .308Win, 9,3x62
Svar
#4
Det er helt utroligt at tænke på, hvad der er sket på de ti år. Masser af nye våbenmodeller er kommet til, arter er blevet fredet, regeringer er skiftet og alt imens har vi haft et sted at diskutere det hele sammen med ligesindede.

Tak til jer alle sammen!

Mvh.

Yeti
Mvh.

Yeti
Svar
#5
Tillykke til vtf, eller måske mere til alle os brugere, der har lært og formidlet viden i jægernes og skytternes regi [:p]

Så nu er det måske tid til en ny og mere tidssvarende platform.

Men findes det, findes det her [Wink]

K&B Claxel [Wink]

[Image: hunt-an3.gif]

Beware of a man with customised rifles ...
K&B Claxel Wink




Svar
#6
Osse et stort Tillykke herfra[^]

[Image: dralflogoKim1.jpg][Image: Asgrdlogo.gif]
Jeg har nået den alder hvor jeg ved hvad der er værd at vide, og på en god dag kan jeg faktisk huske noget af det
Svar
#7
Stort tillykke herfra !

Jeg kan se på min profil, at I klarede den i over to år før jeg begyndte at indføre ordentlig jagtfrokostteori på siderne [Big Grin]

Kommer pludselig i tanker om, at jeg før den tid forsøgte mig lidt på et jagtforum som TDC hostede. Det var grusomt, for det var umodereret, og der sad en sur nordmand og sablede alle indlæg ned.

M.v.h. Lasse AKA Legolas(se).

Ikke mærket, modellen eller materialet.
Men præcisionen er ambitionen!
[Image: ajbutton.gif]
Hilsen Lasse

... Buy the best and cry once.
Svar
#8
....også fra min side et stort tillykke og tak til alle der har bidraget til viden, data m.v., som (ikke mindst!) jeg har haft stor glæde af.

Hilsen, Per

[Image: DRALF-logoRYDSTRM4x4.jpg]
Svar
#9
teløgge, hvad med lagkagen ? [Smile]

mvh
Strom, naturgænger
mvh
Strom, naturgænger
Svar
#10
Jeg må give STROM ret - det var en meget lille fest, der blev lagt op til der [8D]

[Smile] AB

Hellere dele en 1. plads end at blive nr. 2
Hellere dele en 1. plads end at blive nr. 2
Svar
#11
Tillykke herfra også...
10 år er alligevel noget ... ;-)

.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar
#12
Også et stort tillykke med jubilæet her fra Klippen og tak for at VTF har så mange rare, hyggelige og hjælpsomme medlemmer som det altid er en fornøjelse møde rundt omkring i landet [^]

Varm hilsen til jer alle

Farmor [Smile]

[Image: sulejma.jpg]

Jagt! Ikke bare en hobby, men en livsstil.

Jagt! Ikke bare en hobby, men en livsstil.
Svar
#13
Endnu et stort tillykke , og en stor tak til alle jer der så velvilligt deler ud af jeres store viden . Jeg har ofte undret , og glædet mig over den store velvilje , og hjælpsomhed der lægges for dagen , når en "våbenbroder" har spørgsmål eller problemer , det vare sjældent ret lang tid inden der er hjælp at hente på VTF

TAK & TILLYKKE

Mvh. LWL
Svar
#14
Et stort tillykke med de ti år !!!

Og hr Høgh.
En perfekt gave til dette forum, ville være den opdatering, som du (for et par år siden) sagde der snart ville komme blev gennemført [:o)]
Svar
#15
Mange gange TILLYKKE. Især tak til de utrolige muggeratorer. Mit bedste bud, vil være, at de vil have uanede muligheder for en succesfuld karriere, på en institution for adfærdsvanskelige yngre teenagere[B)][B)][Big Grin]

I kan godt glemme det bavl med opgradering. Nu har jeg næsten fundet ud af det med både skriftfarve, og citering. Så please la det nu være[:I]
Svar
#16
Citat:quote:

Originally posted by n a

I kan godt glemme det bavl med opgradering. Nu har jeg næsten fundet ud af det med både skriftfarve, og citering. Så please la det nu være[:I]



Har du forlagt din bog "Windows for absolut begyndere"?

--
mvh M@X 2.0
Boltlift - or bust...
[Image: patch7.gif][Image: rav.gif]
Time weighed heavily on the craftsmans shoulders whispering
Compromise!

No true craftsman ever listened!
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#17
Mega tillykke fra mig. Og stor tak til muggeratorerne for en ihærdig indsats, der gør at ale gode brugeres indlæg kommer til deres ret. Og tak for den store hjælpsomhed, man finder herinde.

Når man fylder 10 år på nettet, så er man noget særligt! [Smile]

Mvh Tommy

Mvh Club338
[Image: Brunbjrn.jpg] ... min næste Sako BLEV en L461 Vixen .223R :-)
Mvh Club338
... min næste Sako BLEV en L461 Vixen Varmint .223R med Lothar Walther pibe :-)
Svar
#18
Tak for et godt forum - og stor respekt til modereringen [Smile]

Max kan de dog ikke styre - han moderer så sig selv [Big Grin][Big Grin][Big Grin] unðrvejs [Big Grin][Big Grin][Big Grin]

mvh
mvh
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)