Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Sverige : Magasintilladelser
#1
Jægerne er positive

[Image: dralflogoKim1.jpg][Image: Asgrdlogo.gif]
Jeg har nået den alder hvor jeg ved hvad der er værd at vide, og på en god dag kan jeg faktisk huske noget af det
Svar
#2
Ja... første skud burde jo være nok - og hvis der er to yderligere i magasinet til opfølgningsskud, så kan man alligevel ikke nå at skyde flere, inden man bliver mulet bjørnen ... ;-)

.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar
#3
Jaaaamen ... (Ikke at forveksle med "Amen")

Det giver da perfekt mening at jokke hundredetusind jægere over tæerne, og melde ud at de ikke er i stand til at "styre sig" hvis de har for mange skud i magasinet... For MÅSKE at kunne forhindre at der er en galning der hvert 50-sindstyvende år går amok med sine 10-skuds magasiner.... Det er vel de færreste jægere der går på jagt med større magasiner end 10 skud? for ikke at sige 5 ...

Endnu mere mening giver det at jægernes egne repræsentanter "er positive" ... og kommer med en så idiotisk udtalelse [Sad!][:0][xx(]
Endnu et godt eksempel på at vi er vores egne værste fjender ...[xx(]

Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
"Når to deler et ansvar, så er der to procent til hver"
Svar
#4
Og man kan vel frygte at der ville kommen en ligende lovgivning her hjemme. :-(

Heller 2 i dunken, end dunken i 2'eren

[IMG] http://img.photobucket.com/albums/v603/S...rdlogo.gif [/IMG][Image: th_c336.gif?t=1296486615]
[Image: trijicon.png]
Heller 2 i dunken, end dunken i 2'eren
 



Svar
#5
Begrænsningen ville ikke betyde noget for mig på jagt, men på skydebanen & til fx. rågereguleringen, ville det sgu være surt.

Ingen af delene er jo jagt, men man kunne forestille sig at begrænsningen ville slå igennem dér også.

Derudover ser jeg ikke behovet for stramningen. Om man har 5 eller fx. 10 skud tilgængelige vil jo ikke ændre på en eventuel dårlig adfærd hos den enkelte jæger.

Hilsen Kenneth

-------------------------------------------
The only difference between tattooed people and non-tattooed people is that tattooed people don't give a shit that you don't have tattoos.
-----------------------------------------------------------
Jeg vil bekæmpe din mening, men dø for din ret til at have den
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)