Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
weekendtur til Sverige
#1
Jeg mangler 1 eller 2 mand der har lyst til en tur til Sverige (Kalmar) i denne weekend. Jeg har mulighed for at køre torsdag eftermiddag. Vi kører hjem søndag middag. Der er mulighed for gris, råvildt, elg og fugle. 1000,- pr. person. Gris 35,- slagtet vægt, råvildt 500,- fugle er gratis og elgen må vi snakke om. Der er fint logi at bo i. Turen og maden deles vi om. Skulle du/i ha lyst til at tage med, så skriv til mig hurtigst muligt. Mvh Thomas
Jeg bor på Vestsjælland.
Mvh Thomas

Constipated people just don't give a crap
Mvh Thomas

Constipated people just don't give a crap
Svar
#2
Kom nu for fanden...ellers tvinger konen mig til at lave børneværelse derhjemme[V][V][V]

Mvh Thomas

Constipated people just don't give a crap
Mvh Thomas

Constipated people just don't give a crap
Svar
#3
Gad ellers godt Mikkel. Har desværre vagt hele ugen, og kan ikke slippe af med den.

Asumption is the mother of all fuck'ups...
Asumption is the mother of all fuck'ups...
Svar
#4
Fantastisk tilbud, men jeg kan desværre ikke Sad

Hilsen Kenneth

-------------------------------------------
The only difference between tattooed people and non-tattooed people is that tattooed people don't give a shit that you don't have tattoos.
-----------------------------------------------------------
Jeg vil bekæmpe din mening, men dø for din ret til at have den
Svar
#5
Ja altså på vej hjem fra job købte jeg blomster til fruen (Lidt smørelse skader jo ikke [Big Grin]), kom glad hjem, gav hende et kæmpe kram, gav hende blomsterne og fortalte hende jeg elskede overalt på jorden... Hun blev selvfølgelig meget glad og vi tullede lidt rundt resten af eftermiddagen hvor jeg helt frivilligt støvsugede og ordnede vasketøj.. Efter aftensmaden fik jeg sneget spørgsmålet om en lille svip-tur til Sverige ind - det må du rigtig gerne skat svarede hun, men hele weekenden er allerede booket med fødselsdage og gæster så det må blive en anden gang [Sad!][xx(]

Fuck jeg hader alt sådan noget pladderfeministisk tamtam [}Smile] Nu brugte jeg en mindre formue på blomster.....helt unødvendigt...

Ellers super flot tilbud Thomas - smid det endelig op herinde igen hvis chancen byder sig [8D]

Mvh Zeb
Svar
#6
Nå.. så må jeg vel i gang med det satans børneværelse[xx(] Er der nogen der kan hvis det bliver i den kommende weekend?

Mvh Thomas

Constipated people just don't give a crap
Mvh Thomas

Constipated people just don't give a crap
Svar
#7
Citat:quote:

Originally posted by mikkelhund

Nå.. så må jeg vel i gang med det satans børneværelse[xx(] Er der nogen der kan hvis det bliver i den kommende weekend?

Mvh Thomas

Constipated people just don't give a crap


Beklager - kan ikke hjælpe med børneværelset - skal på jagt i Nordjylland.

CP
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
CP

Trump - makes America a joke. 

.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 6,5x55 - 7x57R - .308 -.300 WM -  8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 2 gæst(er)