Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Gravering.
#21
Hmm, det havde jeg ikke lige tænkt på, ang monogram.troede nok lidt naivt at en riffel/gevær var en ting man havde for livstid.
Min exmand havde et våbenskab, hvor han påstod de ynglede i, der blev i hvert tilfælde flere og flere,
Mht, billeder, det skal jeg lige arbejde på, kan i hvert tilfælde ikke finde ud af at sætte dem ind endnu,
Svar
#22
Bare sig til så hjælper jeg dig.

Min e-mail. bone_collector@icloud.com

/Rolin

"But the bravest are surely those who have the clearest vision of what is before them, glory and danger alike, and yet notwithstanding go out to meet it."
Acts 10:13, "Rise, Peter; kill, and eat".

The two most important days in your life are the day you are born and the day you find out why.



Svar
#23
Citat:quote:

Originally posted by Hesselager

Var egentligt gået i gang med at lave forberedelserne til at få den lasergraveret fordi jeg havde adgang til en håndfuld lasere, men blev så fyret og så gir det i sig selv igen... Men ideen er der stadigvæk.



Jeg leger osse med tanken (om lasergravering ), men jeg har det lidt ligesom med tatoveringer - jeg vil gerne have en rigtig fed tatovering, men jeg kan ikke finde på et motiv som ikke allerede er taget og som samtidig ser fedt ud.....

--
mvh M@X 2.0
Boltlift - or bust...
[Image: patch7.gif][Image: rav.gif]
Time weighed heavily on the craftsmans shoulders whispering
Compromise!

No true craftsman ever listened!
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#24
Citat:quote:

Originally posted by M@X 2.0

Jeg leger osse med tanken (om lasergravering ), men jeg har det lidt ligesom med tatoveringer - jeg vil gerne have en rigtig fed tatovering, men jeg kan ikke finde på et motiv som ikke allerede er taget og som samtidig ser fedt ud.....



Et billede af dig selv i fuld højde på baskylen.[:o)][8D][Big Grin]

Santo
Mvh

[Image: 422764-125392427587619-45944359-n.jpg]




Livet er for kort til jagt og riffelskydning! Man kan simpelthen ikke leve længe nok.
Svar
#25
det våben bliver da omgående værdiløst.[Big Grin][Big Grin][Big Grin]

/Rolin

"But the bravest are surely those who have the clearest vision of what is before them, glory and danger alike, and yet notwithstanding go out to meet it."
Acts 10:13, "Rise, Peter; kill, and eat".

The two most important days in your life are the day you are born and the day you find out why.



Svar
#26
Nu fylder et billed af M@X I "fuld hoejde" vel ikke hele baskylen? [8D]
Der kan sikker ogsaa blive plads til et par andre grisebasser m.v.

Hjemmeladeren

Det er en sej død at blive trådt ihjel af gæs
Hjemmeladeren

Det er en sej død at blive trådt ihjel af gæs
Svar
#27
Jeg ville helt klart vælge noget der passede til det pågældende våben.
Stor side-by-side dobbeltriffel, skulle da have bøfler.
Halvautomatisk, eller mindre o/u dobbeltriffel, Vildsvin.
Riffel, Kronhjorte eller bukke.
Haglbøssen agerhøns, fasaner, eller snepper.

Fik jeg sagt at jeg synes bedst om graveringer af dyremotiver, og ikke alt for meget ligegyldigt udenoms krimskrams.

Asumption is the mother of all fuck'ups...
Asumption is the mother of all fuck'ups...
Svar
#28
Citat:quote:

Originally posted by Randiguldsmed

Min exmand havde et våbenskab, hvor han påstod de ynglede i, der blev i hvert tilfælde flere og flere,



Gør de ikke også det ?????? [Big Grin][8D]

Fordi jeg kan.
[Image: asgaard.gif]

[Image: Fuchs.gif]
243Win,260Rem,308Win,375 H&H
[Image: asgaard.gif]

Fordi jeg kan.
223Rem
300 AAC Blackout, 
260AI, 308Win, 9.3x62
 

Svar
#29
Citat:quote:

Originally posted by rolin

Nej, det hedder baskylen.

/Rolin

"But the bravest are surely those who have the clearest vision of what is before them, glory and danger alike, and yet notwithstanding go out to meet it."



Prøv med en Dansk Ordbog - i stedet for blot at citere andre der har stavet forkert[Wink]

CP
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
CP

Trump - makes America a joke. 

.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 6,5x55 - 7x57R - .308 -.300 WM -  8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
Svar
#30
I får et billed af de kommende flyvende ænder, når min største pige komme igen på mandag, hun kan, tror jeg , jeg er totalt teknologisvag,så indtil da hav en dejlig weekend...
Randi
Svar
#31
Jeg er ikke meget til motiv-gravering på våben,så hvis jeg skulle have udført ekstra gravering på nogle af mine våben,ville det helt klart blive scrolls og lign.

Hilsen Ulrik
Hilsen Ulrik
Svar
#32
[Image: 23065a4b8b3208779ddb00780f0fd434_zps63587e95.jpg][URL=http://s1292.photobucket.
Svar
#33
Det lykkes sku, at få sat et billed ind, ikke kønt, men sådan ser det ud indtil nu
Svar
#34
Citat:quote:

Originally posted by Randiguldsmed

[Image: 23065a4b8b3208779ddb00780f0fd434_zps63587e95.jpg]


Sådan [Smile]

--
(o)(o)
Tin Tin er racist - han siger NEGER
--
(o)(o)
Tin Tin er racist - han siger NEGER
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)