Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Så kom Hornady i et stormvejr af format:
#1
https://www.facebook.com/hornady/posts/714739781887201

Mvh. Rex / Guns & Powder
Mvh. Rex / Guns & Powder
Svar
#2
Her er Dick Metcalf's tekst.

http://www.thetruthaboutguns.com/wp-content/uploads/2013/11/Lets-Talk-Limits-by-Dick-Metcalf-of-Guns-Ammo-December-2013.pdf

Mvh Pete
Svar
#3
Det er jo interessant...

Metcalf har jo været kendt so "Pro-gun" siden jeg var meget ung, og han er det garanteret stadig....

Mange Pro-gun amerikaneres problem er at den generelle paranoia som tilsyneladende gennemsyrer det amerikanske samfund i stort set alle lag, udmønter sig i en efter min mening paranoid angst for at en statslig og føderal "regulering" af borgernes ret til at bære våben, automatisk medfører at "almindelige lovlydige borgere" mister deres "ret" til at eje og bære våben... Ser man historisk på det er der efter min mening meget der tyder på at USA rent faktisk bevæger sig i netop den retning som "2. Amendment" foreskriver, nemlig ar flere og flere lovlydige borgere kan få ret til, under fornuftig regulering (16 timers kursus ...[:I], background check, straffeattest )at eje og BÆRE et skjult våben på sig til selvforsvar.

Selvom tåben Michael Moore's film "Bowling for Columbine" var et forvredet stykke propagande, så havde han faktisk 1 "slam-dunk" pointe i slutningen af filmen! Hans konklusion var nemlig den åbentlys rigtige at USA som samfund er hysterisk paranoidt på mange punkter, og specielt omkring kriminalitet og frygt for samme.

Så ... Thumbs up til Dick Metcalf, som turde risikere sin stilling (og åbenbart mistede den) for at være fornuftig og have "common sense"
[^]

Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
"Når to deler et ansvar, så er der to procent til hver"
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)