Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
DJ flytter til jylland
#1
DJ flytter

[Image: dralflogoKim1.jpg][Image: Asgrdlogo.gif]
Jeg har nået den alder hvor jeg ved hvad der er værd at vide, og på en god dag kan jeg faktisk huske noget af det
Svar
#2
Fornuftigt.
Det vil sikkert også medføre en oprydning af evt. "rester" fra tidligere tiders trælse sager - hvis der er nogen.....
Det undrer mig dog, at man ikke har valgt at ligge det i Vingsted ved Vejle - så kunne kan have dannet tættere partnerskab med Sportsfiskerforbundet i landspolitiske miljøspørgsmål - og i øvrigt også skytteforeningerne, der har hovedkvarter der... og konferencefaciliteter i baghaven, når det er nødvendigt...

.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar
#3
Sikkert godt for at være tæt på medlemmerne, men skidt hvis formålet er at lave politisk interessevaretagelse for medlemmerne. Det kræver ganske enklet at man er tæt på politikkerne.

Mvh.
Jørgen
Svar
#4
med de politiske resultater dj har nået indtil nu, kan det vist være ligegyldigt....

.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)