Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ny mobil.
#1
Har en aftale med mit telefonselskab om at jeg frit kan bytte mobil hvert andet år.
Mit spørgsmål er, hvad skal jeg vælge denne gang.
Har en Iphone 4S samt en Iphone 5,
Syntes det er på tide at måske bytte til noget nyt.
Så vil gerne høre hvad erfaringer i andre derud har.

/Rolin

"But the bravest are surely those who have the clearest vision of what is before them, glory and danger alike, and yet notwithstanding go out to meet it."
Acts 10:13, "Rise, Peter; kill, and eat".

The two most important days in your life are the day you are born and the day you find out why.



Svar
#2
Med mindre du har en masse udstyr til en iPhone 4 du gerne vil bruge så vælg 5'eren.

Mvh.

Yeti
Mvh.

Yeti
Svar
#3
Hold dig laaangt væk fra Nokia Windows phone, jeg har ikke andet end problemer med min

Santo
Mvh

[Image: 422764-125392427587619-45944359-n.jpg]




Livet er for kort til jagt og riffelskydning! Man kan simpelthen ikke leve længe nok.
Svar
#4
Ja - glem windows telefoner.

Mn hvis du vil bytte filer nemt, bør du overveje en god android telefon.
Det er ret bøvlet at bytte filer på Apples produkter... alt skal over itunes... Men bortset fra det, er iphone 5 sådan set en fin smartphone.... (Har en selv)... men savner virkelig det, at jeg bare kan koble den til pc´en med et usbkabel og flytte filer.
Itunes på en pc er noget pis - det kører og scanner hele tiden, så din pc bliver varm og batteriet ikke holder ret længe...

.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar
#5
Var i samme situation selv for ganske nylig.

Valget blev en HTC ONE

Pga. den fantastiske lyd, den rimelig store skærm (uden at blive til en tablet) og et ret fornuftigt kamera.
Og så synes jeg den er flot...

Jeg har været Iphone fan længe, og jeg må indrømme at jeg stadig synes deres styresystem er nr. 1.

Apple er bare blevet overhalet indenom på mange andre festures.

Men det man skal gøre op med sig selv er hvad man bruger sin mobil til ud over at tale i forstås, og så vælge ud fra de krav...

Der er rigtig mange fine mobiler lige nu.
p.s og så savner jeg isnipe ret meget....men har den på ipad`en så det hjælper jo lidt.

[Image: Slvbukcopy-1-1.jpg]

+GONE2HUNT+

King of varmint

Op ad bakke, er trods alt stadig fremad.

[Image: ajbutton.gif]

NU MED HOYT Element RKT


+GONE2HUNT+

King of varmint

Op ad bakke, er trods alt stadig fremad.



NU MED DÆMPER
Svar
#6
Jeg er ellers super glad for min Nokia 925 Win 8 tlf.

/Buba

Dubravko
/Buba

Dubravko

Svar
#7
Jeg har godt nok fået min HTC gratis[Smile]
Med Windows 8 og det fungerer rigtig godt.
Svar
#8
well hvis det også er tiltænkt brug i steder med dårlig dækning, så er Apples (og en hel del smartphones, men ikke alle) = rådden antenne (Iphone var den først der blev 'verdensberømte' hvad det angik) -> enten ingen forbindelse , eller hvis der er forbindelse = max power = stort batteri forbrug når du sender..fx ville jeg være meget kritisk mht dette aspekt hvis jeg skulle bruge en af de tlf baserede hunde pejl

http://ing.dk/artikel/ny-undersogelse-an...nge-135280
http://ing.dk/artikel/apples-og-samsungs...ner-135294
http://ing.dk/artikel/her-er-antennedomm...ner-135279
'hård tabel'(følsomed baggerts i dok)
http://kom.aau.dk/~gfp/SmartphonesAntenn...et2013.pdf
'blød tabel' (ingen direkte følsomhed opgivet som jeg kan se)
http://taenk.dk/nyheder/se-antennekvalit...ltelefoner

der også noget på trpperne nyere generationer telefoner

/wolf_skate

[Image: wolf.jpg]
Scout for a blind dog - and throw him a bone

Scout for a blind dog - and throw him a bone
Svar
#9
Har en HTC One. Den bedste (og flotteste) telefon, jeg nogenside har haft.
Panthera

[Image: Img_2757-1.jpg]
Jake - min bedste hund - RIP.
Sic bisquitus disintegratum

Jake - min bedste hund - RIP.
Sic bisquitus disintegratum
Svar
#10
Lyder spændende med HTC one ang det i skriver med lyd.
Jeg er døv som en ....., søgte sidst efter en telefon med god lyd, landede på sony expiria arc,suveræn lyd. Købte så for nylig ny Sony : ekstrem dårlig lyd, er blevet ombyttet engang og den ombyttede sendt ind men det hjælper intet[Sad]
Så jeg tror jegprøver en HTC efter det i skriver.
Alle test kritiserer også lyd i telefonen, men det er ikke det primære med en telefon i dag.
Den kan alt muligt andet og så også bruges til at snakke i i nødstilfælde [Wink]

CP
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
CP

Trump - makes America a joke. 

.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 6,5x55 - 7x57R - .308 -.300 WM -  8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
Svar
#11
Har en Samsung galaxy Xcover2,den er robust og vandtæt (til nogen grad) Og temmelig hårdfør... På 3 måneder har jeg kun skiftet glasset en enkel gang( Selvom det skulle være næsten umuligt at smadre,så har jeg klaret dét )[Sad] Men jeg kunne selv skifte glasset,så det var ikke så dyr en operation... Men udover dét,så er jeg rigtig glad for den. Eneste større problem med den, er at den ikke har så meget indbygget hukommelse,men til gengæld kan den håndtere microSD kort på op til 32 GB,som kan bruges som lagerplads.

Hilsen Ulrik
Hilsen Ulrik
Svar
#12
Lyden på en HTC One er i en klasse for sig.

[Image: Img_2757-1.jpg]
Jake - min bedste hund - RIP.
Sic bisquitus disintegratum

Jake - min bedste hund - RIP.
Sic bisquitus disintegratum
Svar
#13
Nokia 2110i

Med venlig hilsen
Jens

Hold hovedet højt - specielt hvis du står i lort til halsen.
Med venlig hilsen
Onkel J

Hold hovedet højt - specielt hvis du står i lort til halsen.
Svar
#14
Det blev en Samsung Galaxy S4 Active.

Har en Iphone 4S i overskud.

/Rolin

[Image: image_zps40cd4b03.jpg]

"But the bravest are surely those who have the clearest vision of what is before them, glory and danger alike, and yet notwithstanding go out to meet it."
Acts 10:13, "Rise, Peter; kill, and eat".

The two most important days in your life are the day you are born and the day you find out why.



Svar
#15
Den 4S'er må da kunne sælges [Smile]

Mvh.
Boldsen
Mvh.
Boldsen
Svar
#16
Ja da..

/Rolin

[Image: image_zps40cd4b03.jpg]

"But the bravest are surely those who have the clearest vision of what is before them, glory and danger alike, and yet notwithstanding go out to meet it."
Acts 10:13, "Rise, Peter; kill, and eat".

The two most important days in your life are the day you are born and the day you find out why.



Svar
#17
Jeg har en iPhone 4 . Den ligger altid i bilen så kan jeg hente den hvis jeg lige skal tjekke noget . Den er god til alt andet end bruges som mobil.

I lommen ligger min Nokia C2 kan i huske den med tryk knapper???? . Taget i betragtning af nokiaen altid er med og smartphone ligger for det meste i bilen. Så har nokiaen overlevet 3 år mens jeg på samme tid køre på nummer 3 smartphone.
Jeg græder den dag jeg ikke kan købe en mobil mere:-(

Nu tænker i nok jeg er en gammel idiot . Men tror fagtis jeg er den yngste der har skrevet i denne tråd

Michael

skovarbejder af guds nåde
Michael

skovarbejder af guds nåde
Svar
#18
Bedst i test
http://taenk.dk/test/smartphones-og-mobi...ote-3-32gb

Per Tolstrup Nielsen
Per Tolstrup Nielsen  
Svar
#19
Så er det igen tid til at bytte telefon, har allerede valgt en ny, så nu har jeg 1 stk. Iphone 5 samt 1 stk. Samsung Galaxy S4 Active som skal på pension.

Den nye telefon kommer til med hjælp fra en formand som ordnede en "Invite".

https://oneplus.net/dk/2

/Rolin
PS: den nye telefon har plads til 2 sim-kort, dette er en fordel for mig, da jeg har et DK samt S telefonnummer.

[Image: image_zps40cd4b03.jpg]

"Non timeo mori, nec vivere Vereor"
Acts 10:13, "Rise, Peter; kill, and eat".

The two most important days in your life are the day you are born and the day you find out why.



Svar
#20
Rolin hvad skal du have for din IPhone 5

Michael

skovarbejder af guds nåde
Michael

skovarbejder af guds nåde
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)