Hogmeister
Svar
Man må gerne lufte drømmene.....[Wink]

//Boryx

"I started out with nothing and i´ve still got most of it left"
//Boryx

"I started out with nothing and i´ve still got most of it left"
Svar
Det håber jeg at der er på plads, når jeg ankommer.

BMG cal. .50 eller .338 Lapua Magnum havde været en drøm, der hvor jeg skal hen, men for tungt at slæbe rundt på.

/Rolin

"But the bravest are surely those who have the clearest vision of what is before them, glory and danger alike, and yet notwithstanding go out to meet it."
Acts 10:13, "Rise, Peter; kill, and eat".

The two most important days in your life are the day you are born and the day you find out why.

Svar
OK, saa hvor skal du hen??
H
Hogmeister
Svar
Det er ikke klart endnu.
/Rolin
PS: jeg er ved at planlægge turen, der er 3 forskellige lande der er i spil i samme område.
Der er meget der kan gå galt i selve opstarts fasen, så derfor er det kun et meget begrænset antal personer, der ved mere om turen.

PPS: tager gerne imod input til riffel, skud mellem 400 - 600 meter, kan blive aktuelt, ingen fantasier tak, men noget der kan slæbes med og bruges under bjergjagt i 10 dage.

"But the bravest are surely those who have the clearest vision of what is before them, glory and danger alike, and yet notwithstanding go out to meet it."

The two most important days in your life are the day you are born and the day you find out why.

Svar
Den ultimative riffel til den slags er en Lazzaroni - jeg drømmer selv om en sådan.

Mvh.

Yeti
Mvh.

Yeti
Svar
Hvilken kaliber regner du med at skulle bruge?

It's not the size of the dog in the fight - it's the size of the fight in the dog
It's not the size of the dog in the fight - it's the size of the fight in the dog

Svar
Har købt et løb i cal. .300 Win mag.
Så må vi se hvad hun siger på våbenkontoret.
/Rolin

Svar

Forum spring:

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)