Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
nyt løb til winchester 23?
#1
jeg har en winchester 23xtr pigeon grade 12/76 der har fået en bule i løbet da den har været affyret med noget skidt i løbet som nu har lavet en bule Sad
er der nogen der ligger inde med sådan et løb som vil sælge, eller ved hvor/hvordan man får fat i et?Smile
mvh Michael Hansen Smile
Svar
#2
Löbet kan jo udskiftes, og et andet loddes på af en kompetent våbenreparatör, men om det er pengene värd ved jeg ikke med dagens priser, det beror nok meget på hvor glad du er for dit gevär, men pröv at kontakte N.P. i vildbjerg han ved hvordan det udföres, og der er flere rundt omkring i ladet som kan.

[Image: 7ce630cf-e502-4bbc-bd1f-4da15978101c_zps93f1a662.jpg]
Svar
#3
okay, tak for svar Smile ved ikk om det kan lade sig gøre for når jeg flugter ned af det løb som ikke er skadet, ser det ud til at det slår et lille knæk ud for der hvor bulen er kommet Smile
Svar
#4
Den KAN repareres, den kan også bygges om til en dobbeltriffel, men i bund og grund afhänger det hele om hvad du er villig at betale for at få den repareret!!

[Image: 7ce630cf-e502-4bbc-bd1f-4da15978101c_zps93f1a662.jpg]
Svar
#5
geværet i sig selv er dyrt nok, så den skal ikke skrottes Big Grin
det lyder egentligt interessant med at lave den til en doppeltriffel, det skulle jeg måske overveje Smile
ved ikke hvad det koster at få repareret løbet eller få et nyt på, så ville også høre af om der var nogen der har fået gjort noget lignende før og hvad det har kostet Smile
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)