Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
"Ignorer" funktion
#1
Flere fora jeg frekventerer har en "Ignorer" funktion så medlemmer man ikke ønsker indlæg fra ikke vil blive vist.
Der er et par stykker her der kunne trænge hvis en sådan knap kan implementeres.
Og jeg er sikker på at jeg selv vil blive offer for funktionen. Det er vist det man kalder demokrati.

Admin?
Svar
#2
+1 til kaffegrums
Svar
#3
Kan vi få sådan en knap i Folketinget??? nånej, så sætter vi demokratiet ud af funktion [:0]

--
mvh M@X 2.0
Boltlift - or bust...
[Image: patch7.gif][Image: rav.gif]
Time weighed heavily on the craftsmans shoulders whispering
Compromise!

No true craftsman ever listened!
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#4
Det vil i nogle tilfælde ødelægge sammenhængen i en tråd. Kan du ikke bare trykke på din indre "ignorér knap" og lade være med at læse hvad de skriver?

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.
Svar
#5
+1 til ujensen

Mvh. Nemo
  3 Skuds-regel, det er spild af 2 patroner.

Mvh. Nemo
Svar
#6
En hver gift mand kan den slags....
Svar
#7
+1 til Poulsen :-)

.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar
#8
Jeg har ladet mig fortælle ,at en del fraskilte mænd evner at forfine denne teknik betragteligt [}Smile]
Svar
#9
du behøver såmænd ikke at være fraskilt for at udvikle denne evne [:I]

mvh
Strom, naturgænger
mvh
Strom, naturgænger
Svar
#10
Behøver man at være gift for at udvikle denne evne.
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)