Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
... til eftertanke
#1
http://www.rainsfordhunting.dk/adventure...ns-du-kan/

Mine forældre (landmænd) fortalte hele tiden at når de blev pensionister - Så ville de tage ud og rejse og opleve verden! Men da de fik solgt gården - og havde pengene til at rejse - var de så mætte af livet at de knap kunne lokkes til at besøge familien!
Mvh Jesper
Svar
#2
Dette er grunden til at jeg rejser så meget som jeg gør, man ved aldrig hvornår livet slutter.
Husk at der ikke er lommer, på den sidste skjorte.

/Rolin

"But the bravest are surely those who have the clearest vision of what is before them, glory and danger alike, and yet notwithstanding go out to meet it."
Acts 10:13, "Rise, Peter; kill, and eat".

The two most important days in your life are the day you are born and the day you find out why.



Svar
#3
so true... Live the life today.

Hjemmeladeren

Det er en sej død at blive trådt ihjel af gæs
Hjemmeladeren

Det er en sej død at blive trådt ihjel af gæs
Svar
#4
Min nu afdøde moster sagde tit, "At rejse er at leve", jeg tror at hun har lånt det et sted fra, jeg har det ligeså, dog mener jeg at "Man lever så længe, at man kan rejse"

Mvh

Santo
Mvh

[Image: 422764-125392427587619-45944359-n.jpg]




Livet er for kort til jagt og riffelskydning! Man kan simpelthen ikke leve længe nok.
Svar
#5
Det har hun laant af H.C. Andersen.
Min filosofi er at dø bankerot, det er timing'en der er problemet.
H
Hogmeister
Svar
#6
Hvis der er noget at arve, så har jeg desværre regnet forkert....

It's not the size of the dog in the fight - it's the size of the fight in the dog
It's not the size of the dog in the fight - it's the size of the fight in the dog

Svar
#7
hmmmmm - når jeg ser på mine unger, har jeg sq ikke svært ved at finde argumenter for at sørge for at efterlade dem lidt, når den tid kommer.

/bundgaard
Svar
#8
Som min mor siger: Hvis der er 25 øre tilbage til jer når jeg er væk, så har jeg regnet forkert :-)

Hilsen Kenneth

-------------------------------------------
The only difference between tattooed people and non-tattooed people is that tattooed people don't give a shit that you don't have tattoos.
-----------------------------------------------------------
Jeg vil bekæmpe din mening, men dø for din ret til at have den
Svar
#9
Ja ham HC-Andersen var en klog mand "En rejsning er at leve" Kloge ord... :-)

Alt kød under 400 gram betegnes som pålæg
Svar
#10
" Bundgaard
hmmmmm - når jeg ser på mine unger, har jeg sq ikke svært ved at finde argumenter for at sørge for at efterlade dem lidt, når den tid kommer.

/bundgaard

Selvfølgelig skal der være noget tilbage til de kære små , den dag jeg " stempler ud "

jeg tænker[Big Grin] : 2 stk Ugartchea Royal 12/70 , s&l Victory 6,5 / 9,3 ,
" bedstefars " Sako L579 308w , brno 22lr ,Gbdr Merkel 47E 12/70

God jul samt et godt nytår til alle VTFèr

Mvh LWL
Svar
#11
Synes sq bare der er gået lidt heftig inflation i den der med, at der skal stå nul når man skal i hul........ - for ikke at tale om at kalkulere med at skulle afmønstre med overtræk

/b
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)