Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Så er juleaftensmaden ved at være arrangeret =o)
#2
Traditionelt julehejs d 24/12

d. 27 får vi gæster og da står den på laks m wsabi creme, dyrekølle m svampe og en dessert, der ikke er bestemt endnu... måske noget blommegelé med portvinsmarinerede blommer oven på kejserinderis med crunch af hvid cholodade, sukkerristede mandler og hakkede pistacienødder.

og nytårsaften står den på fasansuppe, krondyr og hvid chokolademousse, kransekager m hjemmebragt cremant fra Alsace til aften og til natmad tarteletter med fasaner, bacon og æbler....

Er godt nok lidt misundelig på det der temperaturregulerede kogekar du har der med tilhørende vacuumpakker.... Sådan en kunne jeg godt bruge. Er kogekarret hjemmebygget eller købt?

.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar


Beskeder i denne tråd
Så er juleaftensmaden ved at være arrangeret =o) - af ran - 23-12-2013, 07:00 PM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)