Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Bevis for gyldigt jagttegn
#1
Vi står og skal 15 mand på drivjagt i Tjekkiet . Og det er allerede på onsdag. Men nu har min kammerat der nede lige ringet . Og sagt vi hver især skulle fremskaffelse et stemplet dokument der beviser at vores jagttegn er gyldigt. Nogen der nogensinde har hørt ligende ?????

Michael

skovarbejder af guds nåde
Michael

skovarbejder af guds nåde
Svar
#2
Staar der ikke en udløbsdato paa et Dansk jagttegn ??
H
Hogmeister
Svar
#3
Hej

Gå ind på ( mit jagttegn naturstyrelsen ) der kan der
udskrives dokumentation for gyldigt jagttegn.

Mvh Kanker
Svar
#4
Og så ned til den lokale bog&papir og køb et eller andet tilfældigt stempel[^]

/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dårlig kopi[B)]
/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dyr  kopi[B)]
Svar
#5
Proppen fra en Gammel Dansk har ved flere tilfælde fungeret fint for min far, når han rejste verden rundt med arbejdet.

It's not the size of the dog in the fight - it's the size of the fight in the dog
It's not the size of the dog in the fight - it's the size of the fight in the dog

Svar
#6
Jeg spørger igen Ganske alvorligt ment. Staa der virkelig ikke en udløbsdato paa et dansk jagttegn?
Vores jagttegn ligner et kreditkort, og der er alle relevante oplysninger 'embossed' I kortet.
H
Hogmeister
Svar
#7
Citat:quote:

Originally posted by hogmeister

Jeg spørger igen Ganske alvorligt ment. Staa der virkelig ikke en udløbsdato paa et dansk jagttegn?
Vores jagttegn ligner et kreditkort, og der er alle relevante oplysninger 'embossed' I kortet.
H



Selvfølgelig gør der det - det gælder et år af gangen.
Hvis du i løbet af året er blevet frakendt dit jagttegn, men har "glemt" at aflevere det, er det jo ikke gyldigt længere.

Såre simpelt - det tror jeg også kan praktiseres "over there and a bit North"[:0]

CP
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
CP

Trump - makes America a joke. 

.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 6,5x55 - 7x57R - .308 -.300 WM -  8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
Svar
#8
Hva` faen er saa problemet I Tjekkiet?? Er der ikke noget som helst samarbejde myndighederne imellem? Hvis mit 'frakendte' jagtegn er 'glemt' at blive indleveret I Ontario og jeg prøver at købe et jagttegn I Texas, saa ryger det op paa skærmen der, og jeg ryger I spjældet der, og det er ingen spøg. Koster tusinder at komme ud af, mister sikkert retten til at rejse ind I USA igen og hvad ved jeg.
H
Hogmeister
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)