Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hold fast, jeg er heldig. Skal man have visum til
#1
Fik denne mail idag.
Nu tror jeg endelig at heldet har ramt mig [Big Grin][Big Grin]

Hello Dear,

Greetings to you and How is your day today? i hope all is well and fine with you including your health and job,Bear with me as am using this opportunity to introduce myself to you, My name is Miss Bintu Chirag Justin Yak am 21 years old Girl from Southern sudan but currently residing here in Burkina Faso, I am making this contact with you based on the fact that we have not meet before and due to nature of the situation i found myself as a victim of Sudan plane crashed which involved lost of my parent during the time. My late father Dr. Chirag Justin Yak was the former Minister for SPLA Affairs and Special Adviser to President Salva Kiir of South Sudan for Decentralization. My dad and my mom died in a plane crash including other top Military officers and top government officials where on board when the plane crashed on Friday May 02, 2008.
Go through below website to find more details about the crash and what my country have passed through.
http://news.bbc.co.uk/2/hi/africa/7380412.stm

Some months after the burial of my father, my uncle conspired with my step mother and sold my father's properties to a Chinese Expatriate. One faithful morning I opened my late father's briefcase and found documents which my beloved father used and deposit money in a Bank in Burkina Faso for safe keeping with my name as the next of kin. I travelled to Burkina Faso to withdraw the money so that I can start a better life and take care of myself. The Branch manager of the Bank whom I met in person told me that my present status does not permit me by the local law to clear money or make a transfer of money into an account, he advice me to provide a trustee who will help me and invest the money or I should wait till when I will get married it demand by their Authority. If you are interested please get back to me through this email ( missbentu@gmx.com )

Presently, the money is $8.500.000 Milllion U.S.Dollars. I need your assistance for the withdrawal of my inherited fund and also transfer the fund to your position for partnership investment in your country and thereafter I will offer you 20% from the total sum as your rewards for assisting me. I stand to assure you that there is no problem in this transaction for it is 100% legal and risk free.

I will use the remain balance of the money for an investiment in your country for the future of my life.find a way to help me out and I will remain grateful, take me as your own blood sister and help me. I will like to discause much with you if you can help me to relocate to your country because my uncle has threatened to assassinate me,My uncle and my step mother through it's various agents has confisticated all my late father's known properties since his death.

As soon as I receive your interest in helping me, I will put things into action immediately.
I shall appreciate an urgent message indicating your ability and willingness to handle this transaction sincerely. Please do keep this only to yourself. I beg you not to disclose it till i come over because I am afraid of my step mother and wicked uncle who had threatened to kill me.

Thanks for your anticipated understanding and co-operation, God bless...

I will scan my picture in my next mail to you.

Please i will like you to write me back through my Private address ( missbentu@gmx.com ) for further discussion.

Sincerely yours
Bintu C Justin Yak.
missbentu@gmx.com

--
mvh M@X 2.0
Boltlift - or bust...
[Image: patch7.gif][Image: rav.gif]
Time weighed heavily on the craftsmans shoulders whispering
Compromise!

No true craftsman ever listened!
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#2
Tillykke med det, det er da bedre end lotto

Med venlig hilsen
Jens

Hold hovedet højt - specielt hvis du står i lort til halsen.
Med venlig hilsen
Onkel J

Hold hovedet højt - specielt hvis du står i lort til halsen.
Svar
#3
Æhhhhyddr... nu er "Nigeria-brevene" blevet til "Sudan-Emails"

Go for it... [Big Grin] Lucky you!!!

Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
"Når to deler et ansvar, så er der to procent til hver"
Svar
#4
Aye M@X, what are you waiting for??
H
Hogmeister
Svar
#5
Tro det eller lad være - der sgu stadig folk der hopper på disse "Nigeria letters"

Var i lære hos en skibsmægler sidst i halvfjerserne, hvor der postsendt kom i snit
et om ugen. Dengang tog man udgangspunkt i Lloyds List, i dag må man være
gået over til "The Dwarf List"

mvh
mvh
Svar
#6
"The Dwarf List" transforms into "The Dwarf affair" NOT [xx(] yddrrr

Jeg lover, at når jeg har pengene, inviterer jeg ALLE formænd med på en 1 måned lang Safari med 100 bærere og incl, telt med fast gulv og brusebad. Alle får en Big 5 af mig [^] og kan ikke byttes for kantanter. Der vil være rigeligt med Kaptajn og Havana Club til alle.

@Alexander, sørger du for et par Falcon Jetfly til vi kan komme bekvemt derned? Hust at hente Eric A. og Hogmeister [Smile]

hvad mangler vi ellers??? et 10 mands negerorkester kan vi finde lokalt, hmmmmmm, mind mig på at få mit løse magasin med [Wink]

--
mvh M@X 2.0
Boltlift - or bust...
[Image: patch7.gif][Image: rav.gif]
Time weighed heavily on the craftsmans shoulders whispering
Compromise!

No true craftsman ever listened!
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#7
men pæn stavning [Big Grin]

mvh
Strom, naturgænger
mvh
Strom, naturgænger
Svar
#8
Jeg pakker allerede.
H
Hogmeister
Svar
#9
Citat:quote:

Originally posted by TSX

Tro det eller lad være - der sgu stadig folk der hopper på disse "Nigeria letters"

Var i lære hos en skibsmægler sidst i halvfjerserne, hvor der postsendt kom i snit
et om ugen. Dengang tog man udgangspunkt i Lloyds List, i dag må man være
gået over til "The Dwarf List"

mvh



Ja det kan gå nedad bakke for selv afrikanske brevskrivere

Mvh.

Yeti
Mvh.

Yeti
Svar
#10
Også tillykke til dig M@X jeg venter også på 8,5 mill går ind på kontoen.
Kærkommet tilskud til lidt jagtudstyr.

Claus the Dane
Claus the Dane
Svar
#11
jeg rejser gerne til Danmark og stoetter op om bryllupet...

Hjemmeladeren

Det er en sej død at blive trådt ihjel af gæs
Hjemmeladeren

Det er en sej død at blive trådt ihjel af gæs
Svar
#12
Pas på, hun vil måske misbruge din spæde krop, når hun ser hvilken flot fyr du er[Big Grin]
Det kunne nemt gå galt, hvis hun er 160 høj og vejer et kvart ton[^]

Schönauer

En rigtig kvinde er som en Pointer.
Hun forlader ikke standen før skuddet er gået!
Schönauer

Det er de små enkle ting i livet
som bidrager til at gøre det meningløst

Svar
#13
Det er da helt sort ...[B)]

K&B Claxel [Wink]

[Image: hunt-an3.gif]

Beware of a man with customised rifles ...
K&B Claxel Wink




Svar
#14
Tror jeg vil starte med at give hende et stavekursus....[Big Grin]

Sincerely yours
Bintu C Justin Yak.
missbentu@gmx.com

--
mvh M@X 2.0
Boltlift - or bust...
[Image: patch7.gif][Image: rav.gif]
Time weighed heavily on the craftsmans shoulders whispering
Compromise!

No true craftsman ever listened!
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#15
Hov vent - GMX - jeg tror du skal være skeptisk. Burde hun ikke vide at din weelchair ikke kan lige GMX

http://www.hornady.com/store/GMX

Mvh.

Yeti
Mvh.

Yeti
Svar
#16
Har aldrig været i afrika , så mangler lidt hjælp og gode råd .
Hvordan er det nu ? er der noget specielt vaccinationsprogram jeg skal påbegynde ?

@ M@x Jeg vil gerne allerede på nuværende takke nej til elefanten , jeg bruger en foldekniv som jagtkniv så der kommer jeg nok lidt til kort ( kan den eventuelt byttes til en zebra ? )

Mvh LWL
Svar
#17
M@x
Nu glæder jeg mig endnu mere til, at prøve de fem skrald jeg fik af dig[Smile]
Og takker for invitationen, skal vi selv betale for monteringer/udstopninger?

Med venlig hilsen
Jens

Hold hovedet højt - specielt hvis du står i lort til halsen.
Med venlig hilsen
Onkel J

Hold hovedet højt - specielt hvis du står i lort til halsen.
Svar
#18
Citat:quote:

Originally posted by LWL

Har aldrig været i afrika , så mangler lidt hjælp og gode råd .
Hvordan er det nu ? er der noget specielt vaccinationsprogram jeg skal påbegynde ?

@ M@x Jeg vil gerne allerede på nuværende takke nej til elefanten , jeg bruger en foldekniv som jagtkniv så der kommer jeg nok lidt til kort ( kan den eventuelt byttes til en zebra ? )

Mvh LWL



Hvorfor i alverden vil du bytte din foldekniv til en Zebra ? [Big Grin]

Hilsen Kenneth

-------------------------------------------
The only difference between tattooed people and non-tattooed people is that tattooed people don't give a shit that you don't have tattoos.
-----------------------------------------------------------
Jeg vil bekæmpe din mening, men dø for din ret til at have den
Svar
#19
elefanten sgu da !
jeg orker ikke at forlægge et snabeldyr med den lille kniv , men ok med mig hvis jeg kan få en zebra for min kniv

[Big Grin][Big Grin][Big Grin]

Mvh LWL
Svar
#20
Hej M@x
Min kone vil ikke lade mig tage med.

Så nu skal jeg skilles.[Big Grin]

Med venlig hilsen
Jens

Hold hovedet højt - specielt hvis du står i lort til halsen.
Med venlig hilsen
Onkel J

Hold hovedet højt - specielt hvis du står i lort til halsen.
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)