Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Annoncering Kom gerne med indput
#1
Hvis man nu skulle bryde alle principper og pludselig vælge at annoncere. Hvilket/hvilke medier skal man så overveje.

Hvilke blade eller netsider læser jægere og riffelskytter i større udstrækning

Jæger
Jagt Vildt og Våben
Trofæ
?
?
?

Hvis en lyddæmper er en våbendel, så må en gummistøvle være en legmesdel
Svar
#2
tjae, dem du selv nævner og så kommer der jo den store Jagtmesse i Odense i April, der kunne du jo overveje en stand. Tror du skal overveje det en ekstra gang før du går viralt, for det kræver virkelig at man husker/tager sig tid til at opdatere ellers mister folk tålmodigheden.

Mvh.LANI

Ulven tilbage til fyn!
Mvh.LANI



Svar
#3
Helt klart i lokalbladene [8D]

Fjæjsbuk og Twedder er overrated og ingen læser det [B)]

Her ville være et godt sted at begynde idet flertallet af læsere går på jagt :

http://blans.infoland.dk/blansingeren/

--
mvh M@X 2.0
Boltlift - or bust...
[Image: patch7.gif][Image: rav.gif]
Time weighed heavily on the craftsmans shoulders whispering
Compromise!

No true craftsman ever listened!
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#4
Jeg vil anbefale dette forum + NVF.

Enig med Max ang. Facebook - dér er reklamer bare et irritationsmoment.

Jeg læser ikke lokalaviser/papirreklamer, så på det punkt har jeg ingen mening.

Hilsen Kenneth

-------------------------------------------
The only difference between tattooed people and non-tattooed people is that tattooed people don't give a shit that you don't have tattoos.
-----------------------------------------------------------
Jeg vil bekæmpe din mening, men dø for din ret til at have den
Svar
#5
Hvad med at annoncere på din hjemmeside? [Big Grin]
Svar
#6
Citat:quote:

Originally posted by Leo

Hvad med at annoncere på din hjemmeside? [Big Grin]


Nu strammer du den sgu [Wink] Det er da for billigt. Samtidig med at man ikke får fat i de jægere som ikke leder efter vores hjemmeside

Hvis en lyddæmper er en våbendel, så må en gummistøvle være en legmesdel
Svar
#7
Citat:quote:

Originally posted by Kenneth

Jeg vil anbefale dette forum + NVF.

Enig med Max ang. Facebook - dér er reklamer bare et irritationsmoment.

Jeg læser ikke lokalaviser/papirreklamer, så på det punkt har jeg ingen mening.

Hilsen Kenneth

-------------------------------------------
The only difference between tattooed people and non-tattooed people is that tattooed people don't give a shit that you don't have tattoos.



NVF er definitivt udelukket. På dette forum, må der ikke viderebringes
brugbar info

Hvis en lyddæmper er en våbendel, så må en gummistøvle være en legmesdel
Svar
#8
hej
hvad med hunters magasin´s hjemmeside eller på dansk jagtformidlings
hjemmeside.

hilsen koelj
Sigt højt og de går ned
hilsen koelj
Sigt højt og de går ned
Svar
#9
Hvad med Vapentidningen?

Og nogle gode instruktive videoer på Youtube om adskillelse, skæring af gevind, overvejelser om dæmper kontra kaliber, osv.

/Kalle
Svar
#10
Hvis du betaler for at annoncerer på NVF så kan du bringe al den info du har lyst til. Hvordan med jagtforretningerne? Er deres avance for stor før de ligger i glasskabet? Rent faktisk så ville det nok være smartest at få en aftale med en jagtinteresseret IT-nørd til at holde din hjemmeside opdateret og lægge informationer ud som kan fanges af bot-maskinerne.
Jeg var noget forundret over at der ikke var reklamer i seneste jagtblad(jæger) så måske det kan være forholdsvis billigt at få evt en bagside til at reklamere for lyddæmpere. Her vil jeg så lige slå et slag for at man stadig bruger høreværn da en del af knaldet ikke kan opfanges af øret men stadig skade hørelsen.
Den mest effektive salgsmaskine er mund til mund metoden, og kvalitetskontrol samt opfølgning på eventuelle reklamationer, men det kender du jo alt til allerede. Smile
Svar
#11
Vapentidningen og måske Jæger.

Odense, kun hvis du vil sælge billigt som messe tilbud, og bruge resten af tiden på at høre useriøst bavl fra en uendelig række eksperter - som ved at du ikke kan flygte, fordi du skal passe på dit "tilladelse pålagte" grej[Sad][xx(][V]

Hos NVF og VTF er beskeden vel gået ind på nuværende tidspunkt.

Jagt, Vildt og Våben, samt Trofæ, kender ikke deres priser, måske den der har størst oplag.

Have fun[Smile]

mvh THorlak

Correct first shot placement, the rest is bullshit!
Correct first shot placement, the rest is bullshit!
Svar
#12
Hvad med at kontakte høgen og høre om en side i det nye gratis blad der kommer her den 7. Feb.

Mvh. Loft
Svar
#13
Min påstand vil være at du skal bruge små annoncer i flere af de nævnte medier - Prisen er attraktiv det vil vække interessenLink til en informativ hjemmeside i annoncen, hvor man kan søge mere info.

Jeg har selv en af dine Sonic45 godt hjulpet af en mand på Fyn.

Jeg skal helt sikkert bruge en (eller 2) dæmpere til noget cal 17 og 22. Det er jo umuligt at finde noget information om det kan fås fra Sonic. Nu har jeg lidt tid at vente, så jeg ser tiden an - Var det sommer, så blev der handlet et andet fabrikat, hvor jeg kan finde info. inden....

Hjemme sider sælger ikke produkter alene - Produkter uden hjemmeside sælger ikke....

Få nu den hjemmeside lavet ;-)

/Jørgen
Svar
#14
NA for f.... pokker
Du er altså nød til at få bragt den hjemmeside op på bare et acceptabelt niveau inden du behøver at koncentrerer dig om at annoncere!!
http://www.nielsengunparts.com
Sonic35 er ikke nævnt overhovedet, og det første der lyser op med fed skrift lige midt på siden, når man klikker på fanen med Sonic45 er:
"Sonic 45 is not for sale in Denmark.".
Personligt er det første jeg gør, når jeg har det en annonce på noget jeg er interesseret i, er at slå det op på internettet. At sproget er skiftende engelsk og dansk, virker ikke top professionelt, men når den eneste brochure jeg kan finde, så er på norsk ......
Hjemmeside først!! og så kan du starte på annoncer ..... og få henvisninger og omtale fra glade og tilfredse kunder.

Min tilladelse er lige kommet på min Sonic45, så jeg håber og regner med meget snart at være en af de før omtalte glade kunder [:p][Big Grin][Big Grin] ...... men det var ikke på grund af hjemmesiden ..... nærmere på trods af

/Stanton
/Stanton
Svar
#15
Det kommer helt og holdent an på hvad det må koste, har været i reklamebranchen i 12 år, så jeg ved da lidt om det, ring til mig så kan vi gå igennem nogle af de muligheder der er vælge imellem, jeg bruger selv "MANGE" penge på reklame hvert år.

/Rolin

[Image: image_zps40cd4b03.jpg]

"But the bravest are surely those who have the clearest vision of what is before them, glory and danger alike, and yet notwithstanding go out to meet it."
Acts 10:13, "Rise, Peter; kill, and eat".

The two most important days in your life are the day you are born and the day you find out why.



Svar
#16
Citat:quote:

Originally posted by rolin

, jeg bruger selv "MANGE" penge på reklame hvert år.

/Rolin



Tænker du på det frønnede skilt henne i Flattinge eller på skiltet, hvor der står "Sprättägg" når man kommer nordfra???

--
mvh M@X 2.0
Boltlift - or bust...
[Image: patch7.gif][Image: rav.gif]
Time weighed heavily on the craftsmans shoulders whispering
Compromise!

No true craftsman ever listened!
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#17
[Big Grin][Big Grin][Big Grin]

/Rolin

[Image: image_zps40cd4b03.jpg]

"But the bravest are surely those who have the clearest vision of what is before them, glory and danger alike, and yet notwithstanding go out to meet it."
Acts 10:13, "Rise, Peter; kill, and eat".

The two most important days in your life are the day you are born and the day you find out why.



Svar
#18
Det er da et par fine skilte Rolin har stående [Big Grin] ( elller det var de ihvertfald først på året )
det mod syd står kun ca. 30 grader ude af lod [:p] men så kan man jo bare hælde vand ud af øret , så passer det igen

Mvh LWL
Svar
#19
Grundsiden er lavet, der mangler kun detail info.

http://sonicsilencers.com/

Mvh
[Image: Zoli1.jpg]

Nu med S&L [Big Grin]
Mvh


Svar
#20
Jeg tror Jæger vil være et godt sted at annoncere .
de fleste der vil bruge penge på en dæmper , får bladet .
Der er selvfølgelig nogle få der ikke vil betale for sådan et lorteblad mmen de smuglæser det helt sikkert ved en jagtkammerat [Smile]

Mvh LWL
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)