Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Sverige : Intersport siger nej til naturpels
#1
Nej til naturpels

[Image: dralflogoKim1.jpg][Image: Asgrdlogo.gif]
Jeg har nået den alder hvor jeg ved hvad der er værd at vide, og på en god dag kan jeg faktisk huske noget af det
Svar
#2
Ja så ja... Så må jeg jo bare sætte Intersport på min 'Nej-liste'

Mvh.

Yeti
Mvh.

Yeti
Svar
#3
ET "nej" til pels har jeg kun respekt for hvis det kommer fra en veganer - ellers er det bare hykleri.

Hilsen Kenneth

-------------------------------------------
The only difference between tattooed people and non-tattooed people is that tattooed people don't give a shit that you don't have tattoos.
-----------------------------------------------------------
Jeg vil bekæmpe din mening, men dø for din ret til at have den
Svar
#4
Hvis de siger NEJ til pels, så skal de også sige NEJ til Læder, alt andet er hyklerisk.

Læder er jo bare Pels, der er barberet....

Glædelig Jagt fra Grønland

Jesper Rex
If you can't do it with a 30-06, it likely can't be done...(Men det ER nu kedeligt kun med en gøb....(skriver manden med 10+))
Glædelig Jagt fra Grønland

Jesper Rex
If you can't do it with a 30-06, it likely can't be done...(Men det ER nu kedeligt kun med en gøb....(skriver manden med 9+))
Svar
#5
Citat:quote:

Originally posted by JRexA

Hvis de siger NEJ til pels, så skal de også sige NEJ til Læder, alt andet er hyklerisk.

Læder er jo bare Pels, der er barberet....

Glædelig Jagt fra Grønland

Jesper Rex
If you can't do it with a 30-06, it likely can't be done...(Men det ER nu kedeligt kun med en gøb....(skriver manden med 10+))



Enig, men så skal man også lige være minimum vegetar. Jeg nævnte specifikt veganere, fordi de slet ikke bruger animalske produkter...

Må sku være lidt besværligt .-)

-------------------------------------------
The only difference between tattooed people and non-tattooed people is that tattooed people don't give a shit that you don't have tattoos.
-----------------------------------------------------------
Jeg vil bekæmpe din mening, men dø for din ret til at have den
Svar
#6
Eller diverse dun produkter.

A. Westergaard
A. Westergaard
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)