Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Jægere skal lære førstehjælp
#1
Jægere skal lære førstehjælp

[Image: dralflogoKim1.jpg][Image: Asgrdlogo.gif]
Jeg har nået den alder hvor jeg ved hvad der er værd at vide, og på en god dag kan jeg faktisk huske noget af det
Svar
#2
Det var da et udemærket initiativ. Som jæger kommer man oftest noget væk fra veje og stier og så er det da betryggende, at ens jagt kammerater kan hjælpe lidt, hvis uheldet er ude.

Selv om man har haft førstehjælp's kursus, er det måske godt at få det frisket op.

Spørgsmålet er så, hvem der skal bære hjertestarteren [Big Grin]

JBN

Have been there, have done it and have got the T-shirt.
JBN

Have been there, have done it and have got the T-shirt.
Svar
#3
Nu er hjertestartere heldigvis ikke så tunge i dag Smile
Har netop været igennem et førstehjælpskursus, arrangeret med instruktør certificeret af Røde Kors - herigennem også brug af hjertestarter.

Må sige at det er herligt at få det genopfrisket, men omvendt er jeg "skuffet" over at den oprindelige metode med at "påkalde sig opmærksomhed" med en lussing/niven i øret er faldet væk. (hehe, nej ikke skuffet, men blev overrasket over det).

Så kan bestemt anbefale folk at tage kurset.

http://www.youtube.com/watch?v=ja-dg89wr-s

Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)

Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)
Svar
#4
Har lige været på ifbm. arbejdet. Initiativet er udemærket!

.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)