Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Den kloge kone
#1
Et fly er ved at forulykke, og der er fem passagerer om bord, men kun fire faldskærme.
Den første passager siger: Jeg er Lionell Messi - verdens bedste fodboldspiller, og Argentina kan ikke undvære mig". Han snupper en faldskærm og springer ud.
Den næste passager er Hillary Clinton og hun siger: Jeg er den tidligere præsident i USA's kone. Desuden er jeg den mest engagerede kvinde i verden, og USA's mulige første kvindelige præsident. Hun snupper også en faldskærm og springer... ud.
Den tredje passager er Helle Thorning-Schmidt: Jeg er Danmarks statsminister. Jeg har et kæmpe ansvar for Danmarks politik og fremtid. Derudover er jeg også den klogeste statsminister i danmarkshistorien, så derfor kan jeg ikke forsvare overfor mine landsmænd at dø.
Så hun snupper en faldskærmspakning og springer.
Den fjerde passager er paven. Han siger til den femte passager som er en tiårig skoledreng: Jeg er en gammel mand. Jeg har levet mit liv som godt menneske og præst og derfor overlader jeg dig den sidste faldskærm.
Til det svarer skoledrengen: Det er ikke noget problem, der er en faldskærm til os begge to.
Den klogeste statsminister i danmarkshistorien tog min skoletaske

Schönauer

En rigtig kvinde er som en Pointer.
Hun forlader ikke standen før skuddet er gået!
Schönauer

Det er de små enkle ting i livet
som bidrager til at gøre det meningløst

Svar
#2
[Big Grin][Big Grin][Big Grin]

/Rolin

[Image: image_zps40cd4b03.jpg]

"But the bravest are surely those who have the clearest vision of what is before them, glory and danger alike, and yet notwithstanding go out to meet it."
Acts 10:13, "Rise, Peter; kill, and eat".

The two most important days in your life are the day you are born and the day you find out why.



Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)