Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mit Jagtblad
#1
Så fik man lige Høghens/Høghenes nye jagtblad via en jagtgruppe på Facebook. Det ser umiddelbart godt ud men jeg har ikke haft tid til at læse det ordentligt endnu. Jeg kan ikke finde ud af at linke til det herinde men det burde manden vel også selv stå for HØGH, HØGH!

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.
Svar
#2
Mit Jagtblad

[Image: dralflogoKim1.jpg][Image: Asgrdlogo.gif]
Jeg har nået den alder hvor jeg ved hvad der er værd at vide, og på en god dag kan jeg faktisk huske noget af det
Svar
#3
Jeg har ikke engang fået Jæger ud af plastikken endnu... og det kommer det nok heller ikke, for jeg er da i dén grad mættet efter første gennemlæsning af Mit Jagtblad. Selvom der vist er en smule genbrug fra det Svenske ditto (eller er det mon fra Petersen's Hunting Magazine?) så er det virkelig lækkert. Petitesse-kommentarer om layout, som ikke konsekvent er blevet kælet for, men billederne er gennemgående flotte, sproget flydende og mængden af gear-noter glimrende efter min smag). Særligt vild med "Hvordan kudu". Næsten som at være der selv, hvis man har været på jagt i Sydafrika... Thumbs up. Godt begyndt er halvt fuldendt - men så må folkene bag bare sætte barren højere til næste gang. Jeg ville være bekymret, hvis jeg udgav Jagt, Vildt & Våben eller Big Game Magazine.
Svar
#4
Ja det ser rigtigt godt ud!!! Flot blad.

BlackJack: Big Game Magazine er nedlagt.
Svar
#5
Lækkert blad. Læste det med stor fornøjelse.

Især artiklen om prins Franz fandt jeg meget tankevækkende. Virkelig en sympatisk fyr, der tænker meget over hvad han gør.

Selvom jeg aldrig kommer til at skyde bare i nærheden af hans niveau, håber jeg at jeg har samme standard mht. kun at skyde når udfaldet er sikkert.

M.v.h. Lasse AKA Legolas(se).

Ikke mærket, modellen eller materialet.
Men præcisionen er ambitionen!
[Image: ajbutton.gif]
Hilsen Lasse

... Buy the best and cry once.
Svar
#6
@Andrik Modtaget! Har ikke købt det regelmæssigt det seneste år.

Jeg er nok ved at være mæt af den betitlede 'skydeprinz', men jeg anerkender, at manden er et skydeteknisk unikum, som samtidig er usædvanligt reflekteret.

Summa summarum: Høgh-klanen har fat i den lange ende med den danske udgave af et online jagtmagasin. Man fornemmer, at der er en god sjat con amore i produktet.

Glæder mig til næste nummer.
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)