Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hjælp til at finde ny riffel der passer(ny riffel=
#21
@ koelj Jo, det gør de, men efter min mening ikke højt nok ...

K&B Claxel [Wink]

[Image: hunt-an3.gif]

Beware of a man with customised rifles ...
K&B Claxel Wink




Svar
#22
Citat:quote:

Originally posted by koelj

hej
er der ikke noget med at kongsberg også laver en model (393) med noget høj skæfte som standart.

hilsen koelj
Sigt højt og de går ned


Jo, den er også lavet i en Sporter med justerbart skæfte.
Lækker riffel, men de er nok ikke nemme at finde, synes det er sjældent man ser dem til salg.
Svar
#23
Nogle der ved hvad der er populært indenfor f.eks. jagtfeltskydning? de må da også have semi-heavy våben der passer dem?
Svar
#24
Citat:quote:

Originally posted by Morten S

Nogle der ved hvad der er populært indenfor f.eks. jagtfeltskydning? de må da også have semi-heavy våben der passer dem?



kender en der vandt med T3 Varmint og mange andre der meget tilfredse med at bruge deres.

Skal du i en T3 vil jeg dog anbefale (da den har lang lås) at tage en 6,5x55. Til all round brug mangler den ikke noget ift 308 win(skrev jeg virkeligt det ?) og til jagt felt har den ballistiske fordele, fladere og lidt mindre vindafdrift. Men måske er det kun akademisk, da afstandene på normal jagtfelt ikke giver de vilde forskelle. drop og drift skal alligevel kendes.

Mvh Søren

Ifølge rygtet certificeret VIP kunde i Harlev
Ifølge rygtet certificeret VIP kunde i Harlev
Svar
#25
egentlig ville jeg helst blive i 308win da min anden riffel også er 308win.

Men realistisk må udbuddet næsten bestemme om det blir det ene eller andet, umiddelbart synes jeg at kunne se at 6,5x55 er marginalt billigere i ammunition.
Dog så jeg helst at det blev en 308win Smile
Svar
#26
Hej Morten hvis du dukker op i Ulfborg næste søndag, kan du få lov at gramse på min Super Varmint, jeg er mega glad ved min i cal 308, og jeg synes bestemt ikke composit skæftet er slasket [Smile] jeg ved ikke om jeg har været heldig men jeg har endnu ikke haft problemer med fødning fra magasinerne [Wink]

mvh Ejvind

Alting er let, bare man kan det
mvh Ejvind

Alting er let, bare man kan det
Svar
#27
Tak for tilbuddet EB Thy, bliver dog desværre til at takke pænt nej tak, da jeg har lidt rigeligt arbejde at se til Smile
Svar
#28
Hvad købte du så, nu hvor din tråd i Købes-forummet er blevet opdateret med "Købt" ? [Big Grin]
Svar
#29
Jeg bestilte en Kongsberg 393 med thumbhole skæfte, og den var jeg superglad for. Solgte den da jeg fik S&L, den er så ved at få monteret grs nu, håber den bliver færdig til lørdag.

Med venlig hilsen
Onkel J

Hold hovedet højt - specielt hvis du står i lort til halsen.
Med venlig hilsen
Onkel J

Hold hovedet højt - specielt hvis du står i lort til halsen.
Svar
#30
Jeg køb til at købe en Sauer 200 STR da dne var til en yderst fornuftig pris Big Grin
Svar
#31
Det skal du nok blive tilfreds med - tillykke med skyderen

Med venlig hilsen
Onkel J

Hold hovedet højt - specielt hvis du står i lort til halsen.
Med venlig hilsen
Onkel J

Hold hovedet højt - specielt hvis du står i lort til halsen.
Svar
#32
Jo tak, bliver fedt at skulle få lavet tilladelsen på mandag! Big Grin
Svar
#33
Tillykke

Knæk og bræk

Michael
Svar
#34
Citat:quote:

Originally posted by Morten S

Jeg køb til at købe en Sauer 200 STR da dne var til en yderst fornuftig pris Big Grin


Fremragende. Det er også et dejligt stykke værktøj[Smile]
Svar
#35
Håber det er OK jeg har sakset min post fra Søsterforummet.

"Føler mig ehmm VOLDTAGET!"

Som nogle ved skulle jeg få lavet tilladelse til min ny indkøbte Sauer 200 STR i dag, jeg tager ind på politistationen , i morges og indleverer papirene og siger jeg kommer i min pause kl ca 12:30 og henter tilladelsen. Og det er helt ok med dem (de er normalt flinke nok, og igen i dag også Smile )
Da jeg så endelig kommer ned for at hente min tilladelse, så bliver jeg bedt om at komme med ind i et møde lokale, og han spørger om jeg ikke lige har 2 minutter, og selvfølgelig har jeg det siger jeg lidt undrende.
Da vi så kommer ind, fortæller han mig at riflen er blevet stjålet fra en skytte forening, og at de var meget intrasseret i at få alle oplysninger om sælger. Og jeg fortæller dem hvad jeg ved, og viser de mails vi har skrevet sammen, og jeg siger at de må kontakte mig hvis de har behov for andet.

Lidt rystet går jeg ud af hoveddøren og er bare glad for at jeg valgte at sige til sælger jeg ville betale kontant selvom han pressede noget efter at få minimum 50% af beløbet på banken inden.
Da jeg når hen til Bilen, kommer skrankepaven (Joke!, betjenten) løbende og råber at jeg lige skal vente, og jeg spørger helt forbavset "hvad nu?" og den rare betjent ville bare aflevere mine 420kr igen! Han synes det var syndt at en ung knægt som mig der ikke havde gjort noget, skulle betale for at der var sådan en idiot derude! Så nu er jeg kommet til at love dem morgenbrød næste gang jeg er forbi.

MEN magen til klaphat der prøver at sælge en stjålet riffel, må han brænde op i helvede :mad: :evil: :modbat: DET HAR ØDELAGT RESTEN AF MIN DAG!
Svar
#36
Fyfforpyffor, godt du ikke betalte forud.

Håber de kan finde han via dine mails, så han bliver stoppet og ikke snyder andre.

K&B Claxel [Wink]

[Image: hunt-an3.gif]

Beware of a man with customised rifles ...
K&B Claxel Wink




Svar
#37
Fremover betaler jeg gladeligt de 420kr for en tilladelse! Det er god service for at få garanti på om tingene er stjålet eller ej!
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)