Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Sælekspert kalder fredning hysterisk
#1
http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2014/02/18/155244.htm

Glimrende indspark fra en person, som rent faktisk agerer ud fra fakta og ikke følelser...
Svar
#2
Lad os få skudt nogle sæler, måske kunne vi tilbyde vores Grønlandske brødre, at komme forbi og hjælpe os, så kunne vi lære lidt om gamle fanger traditioner.

/Rolin

[Image: image_zps40cd4b03.jpg]

"But the bravest are surely those who have the clearest vision of what is before them, glory and danger alike, and yet notwithstanding go out to meet it."
Acts 10:13, "Rise, Peter; kill, and eat".

The two most important days in your life are the day you are born and the day you find out why.



Svar
#3
Så skal jagtreglerne lige rettes, så de må skydes, med en .22WMR Smile
Bladskud på sæl=forsvundet sæl, det er kun hovedskud der tæller. (Og det er svært at se andet, når de svømmer....)

Glædelig Jagt fra Grønland

Jesper Rex
If you can't do it with a 30-06, it likely can't be done...(Men det ER nu kedeligt kun med en gøb....(skriver manden med 10+))
Glædelig Jagt fra Grønland

Jesper Rex
If you can't do it with a 30-06, it likely can't be done...(Men det ER nu kedeligt kun med en gøb....(skriver manden med 9+))
Svar
#4
http://thechive.com/2013/12/20/friendly-...f=obinsite

Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)

Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)
Svar
#5
Jeg kørte igennem Hvide Sande i sidste uge, og sælerne lå tæt i yderhavnen. Er der nogen der ved om de er gået igennem slusen og ind i Ringkøbing Fjord ? Jeg kunne godt forestille mig, at det ville blive endog meget upopulært blandt fjordfiskerne hvis de gjorde det.

M.v.h. Lasse AKA Legolas(se).

Ikke mærket, modellen eller materialet.
Men præcisionen er ambitionen!
[Image: ajbutton.gif]
Hilsen Lasse

... Buy the best and cry once.
Svar
#6
@ Legolasse

det gør de da en gang imellem

Jeg har flere gange set dem , på indersiden af slusen

det største antal jeg har talt på yder siden er mellem 25 og 30 , de er temmelig svære at tælle , de er jo aldrig oppe samtidig , alle sammen .

det er iøvrigt , en fin vinter beskætigelse sammen med ungerne , prøv eventuelt at pifte efter sælerne , nogle gange er de nysgerrige og kommer ret tæt på .

Mvh LWL
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)