Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Remington - 2020 - "Tracking-point scope"
#1
Så er den kommercielle udgave af "Tracking-point" på vej ...

http://shoot2020.com/product-overview

læg mærke til den "begrænsede rækkevidde" på 500 yds... [xx(]

Såvidt jeg husker så "pralede" "tracking-point" af en noget længere rækkevidde for deres "test-systemer" + "automatisk aftræk" --

Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
"Når to deler et ansvar, så er der to procent til hver"
Svar
#2
Det bliver sgu helt ligesom i Top Gun.... vi mangler bare en fed camohjelm.... ;-)

.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar
#3
Hvis den engang kommer med thermisk option - så skal du da have denne her hjælm : http://nitrinos.ru/index.php/shlemy/15-t...et-english

Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)

Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)
Svar
#4
Remingtons løsning er baseret på "standard" rifler. Dog kun 3 kalibre og 3 kugletyper, pr. kaliber. (223, 308 og 30-06)

Tracking Points egne, er en komplet platform, inkl. styring af aftrækker.

Her er jagtudgaven.
http://tracking-point.com/labs/trackingp...ng-rifles/
Tracking Point leverer op til .338 Lapua.
Tracking Point er vist kun med speciellavet Barnes Ammo.

Glædelig Jagt fra Grønland

Jesper Rex
If you can't do it with a 30-06, it likely can't be done...(Men det ER nu kedeligt kun med en gøb....(skriver manden med 10+))
Glædelig Jagt fra Grønland

Jesper Rex
If you can't do it with a 30-06, it likely can't be done...(Men det ER nu kedeligt kun med en gøb....(skriver manden med 9+))
Svar
#5
Den med styring af aftrækker synes jeg er over stregen - de andre modeller er jeg mere i tvivl om, selvom de nok lige skal skrumpe med 60-70% førend de er skide praktiske :-)

/Kenneth

-------------------------------------------
Ruger 10/22 = :-)
-----------------------------------------------------------
Jeg vil bekæmpe din mening, men dø for din ret til at have den
Svar
#6
Den med styring af aftrækker betyder, at du trykker på aftrækkeren, når du får mener at skudet er i orden, og computeren skyder, når der derefter er perfekt sammenfald, mellem markeret træfpunkt og beregnet skudpunkt. Men slipper du, inden computeren er enig, så skyder den selvfølgelig ikke.

Jeg mener at have læst, at der kan gå op til 6 sekunder.

Glædelig Jagt fra Grønland

Jesper Rex
If you can't do it with a 30-06, it likely can't be done...(Men det ER nu kedeligt kun med en gøb....(skriver manden med 10+))
Glædelig Jagt fra Grønland

Jesper Rex
If you can't do it with a 30-06, it likely can't be done...(Men det ER nu kedeligt kun med en gøb....(skriver manden med 9+))
Svar
#7
Ja skytten er naturligvis altid ansvarlig for skudafgang, også selvom systemet fejler - så det bør bruges med omtanke.

Selv er jeg godt tilfreds med Barrett BORS-systemet (ballistisk computer påbygget S&B PMII kikkert) som godt nok ikke har laser-afstandsmåler. Det virker ganske fortrinligt.

Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)

Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)