Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Moduler til Sonic 45
#1
Har en sonic 45 med " max 8 " hul, som jeg bruger på min 8 mm remington magnum.
Vil have gevind i piben, på min lille 223 remington, så den også kan bruges der på.
Så tænkte jeg på, om der var nogen gevinst i lyddæmpningen, ved at købe 5 moduler og ende stykke i " max 6 " ....?

Heller 2 i dunken, end dunken i 2'eren

[IMG] http://img.photobucket.com/albums/v603/S...rdlogo.gif [/IMG][Image: th_c336.gif?t=1296486615]
[Image: trijicon.png]
Heller 2 i dunken, end dunken i 2'eren
 



Svar
#2
Jeg er sikker på at der er en gevinst i dæmpningen, men overvej lige løsningen én gang til.

En Sonic 35 koster 1300,- inkl. gevind, og er måske et bedre valg til det kaliber, men derudover, så tænk lige på faren ved at få blandet moduler sammen, eller at du glemmer at skifte moduler når du flytter dæmperen fra din .223 til din magnum [B)]

Lige på det punkt skyes jeg man skal mindske den risiko der er, specielt når prisforskellen trods alt ikke er større.

Alternativt så overvej at bruge din Sonic 45 som den er på din .223

Hilsen Kenneth

-------------------------------------------
Ruger 10/22 = :-)
-----------------------------------------------------------
Jeg vil bekæmpe din mening, men dø for din ret til at have den
Svar
#3
@ rkn - Kig forbi, så laver vi en test - men jeg vil da meget hellere sælge dig en Sonic 35 - den vil være så nuttet på din 223 og alt rigelig.
Når det så er sagt, så vil der helt sikkert være en gevinst, ved at reducere "hullet"

[Smile] AB

Hellere dele en 1. plads end at blive nr. 2
Hellere dele en 1. plads end at blive nr. 2
Svar
#4
Ronni, du kan sagtens købe de moduler til den dæmper jeg solgte dig, men alternativet med en 35´er er heller ikke umuligt.

35´eren valgt til kaliberen vil erfaringsmæssigt ligge meget tæt på en 45 med "overbore". Det er det jeg hører fra dem der har eksperimenteret med det.

Og prisen er ikke 1300, men 1200 incl. montering.

En lille detalje, de modulsæt der sælges er uden "låg".

/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dårlig kopi[B)]
/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dyr  kopi[B)]
Svar
#5
Takker for alle svarene, overvejer nok en ekstra dæmber så.

Heller 2 i dunken, end dunken i 2'eren

[IMG] http://img.photobucket.com/albums/v603/S...rdlogo.gif [/IMG][Image: th_c336.gif?t=1296486615]
[Image: trijicon.png]
Heller 2 i dunken, end dunken i 2'eren
 



Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)