Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vildthegn langs den Dansk/tyske Grænse?
#1
Tilbage til Dannevirke i galvaniseret form.....
http://www.jv.dk/artikel/1683618:Regiona...ue-Danmark
Svar
#2
Ja, og plant en ligusterhæk ved same lejlighed. Derpaa nedlægger man Forsvaret som Glistrup engang foreslog. De opnaaede besparelser kan betale for hegnet og hækken.
H
Hogmeister
Svar
#3
Vildthegn på tværs af Jylland ved den tyske grænse[xx(][xx(][Sad!]

Hvordan skal alle de udenlandske tyveknægte så komme ud af landet med deres tyvekoster[8D][8D]

Og flygtninge ind[:0]

Nej Tak, så hellere vildsvin[^]

Santo
Mvh

[Image: 422764-125392427587619-45944359-n.jpg]




Livet er for kort til jagt og riffelskydning! Man kan simpelthen ikke leve længe nok.
Svar
#4
Citat:quote:

Originally posted by Santo

Vildthegn på tværs af Jylland ved den tyske grænse[xx(][xx(][Sad!]

Hvordan skal alle de udenlandske tyveknægte så komme ud af landet med deres tyvekoster[8D][8D]

Og flygtninge ind[:0]

Nej Tak, så hellere vildsvin[^]

Santo



Det lyder da egentligt fornuftigt, hvis man så både kan holde vildsvin, østeuropæere, ulve og andre grænseløbere i skak. [B)][Wink]


Hvis en lyddæmper er en våbendel, så må en gummistøvle være en legemesdel
Svar
#5
Hvis man så kunne lade være med at sætte alle mulige forhistoriske dyr ud som bævere elge og hvad folk nu ellers finder på så måske. Men jeg tvivler nu på at iPod-natur projektet med fin designet natur kommer til at lykkedes. Naturen har det med at finde en vej.

Mvh.

Yeti
Mvh.

Yeti
Svar
#6
Et nyt Dannevirke til forsvar for penicillin grisene. En meget interessant tanke.

mvh Thorlak

Correct first shot placement, the rest is bullshit!
Correct first shot placement, the rest is bullshit!
Svar
#7
Et nyt Dannevirke vil jo forhindre penicillingrisene i af slippe væk fra DK.... ;-)

.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar
#8
Hans Aarestrup

Og så skal hegnet vel være ti kilometer høj............eller hvad er maks. flyve højde for fugl
Hele den der hype om i dette tilfælde" sæt hegnet op langs den tyske grænse" om handler Aujeszkys sygdom, også kaldet pseudorabies. Den er smittefarlig for en masse dyrarter. Den er for eksempel 100% dødelig for hunde.Til smitte spredningen bidrager bland andet fugle. Krager ,måger,rave osv...jeg tænker bare på hvordan skulle smitte komme ind i en dansk svine besætning de plejer at være næsten hermetisk lukket..De eneste som kan afværge en smitte er top besætnings hygiejne og desinfektion vedrørende trafik in og ud af staldene og transport redskaberne. De har i bund og grund intet med vildsvin at gøre...Så mister over svinebaron kom med noget bedrer end dette.

Hilsen Lille
Hilsen Lille

Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)