Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kvalitetskød - hvor?
#1
Hej,

Jeg er lidt træt af den kvalitet kød jeg kan få i mine lokale supermarkeder(Brøndby og omegn). Irmas bedste til en pris på 325,- for 800 gram er måske lige dyrt nok...

Hvor køber man godt kød, som gerne må være dyrere end det almindelige kød i supermarkedet, men dog trods alt skal være til at betale ???

Bemærk: Jeg har ikke en kummefryser, så jeg har ikke mulighed for at købe 1/4 okse eller lignende [V]

Hilsen Kenneth

-------------------------------------------
Ruger 10/22 = :-)
-----------------------------------------------------------
Jeg vil bekæmpe din mening, men dø for din ret til at have den
Svar
#2
Hej Kenneth.
Det gør du hos din slagter.....
Mvh cgj
Svar
#3
Citat:quote:

Originally posted by cgj

Hej Kenneth.
Det gør du hos din slagter.....
Mvh cgj



Jeg omformulerer lige mit spørgsmål:

Er der nogen der (med ovennævnte forbehold) kan komme med forslag til hvor jeg kan købe kød i en god kvalitet - også bedre end det gennemsnitsslagteren fører.

Hilsen Kenneth

-------------------------------------------
Ruger 10/22 = :-)
-----------------------------------------------------------
Jeg vil bekæmpe din mening, men dø for din ret til at have den
Svar
#4
Skyd det selv[8D]

Heller 2 i dunken, end dunken i 2'eren

[IMG] http://img.photobucket.com/albums/v603/S...rdlogo.gif [/IMG][Image: th_c336.gif?t=1296486615]
[Image: trijicon.png]
Heller 2 i dunken, end dunken i 2'eren
 



Svar
#5
Prøv dem her.....

De lokale restauranter i Vejleområdet - i den lidt bedre ende af skalaen får bl.a. kød herfra....

[url]http://www.jellingnaturkod.dk/shop/dansk-oksekoed-hoejlaender-4c1.html?gclid=CMip0f2sg70CFaHhcgodPowAxQ
[/url]

.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar
#6
Citat:quote:

Originally posted by ran

Prøv dem her.....

De lokale restauranter i Vejleområdet - i den lidt bedre ende af skalaen får bl.a. kød herfra....

[url]http://www.jellingnaturkod.dk/shop/dansk-oksekoed-hoejlaender-4c1.html?gclid=CMip0f2sg70CFaHhcgodPowAxQ
[/url]

.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)



Ser spændende ud, tak :-)

Og RKN: ikke en dårlig idé, men vildtkød er (for mig) for intenst i smagen til at kunne spise det hele tiden - og så skyder jeg ikke nok [Big Grin]

Hilsen Kenneth

-------------------------------------------
Ruger 10/22 = :-)
-----------------------------------------------------------
Jeg vil bekæmpe din mening, men dø for din ret til at have den
Svar
#7
Kan anbefale at begynde med sous vide.

Der kan de billigere skæringer tilberedes ved lav temperatur i lang tid, blive enormt møre og bibeholde saften - marinade får større indvirkning.....

Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)

Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)
Svar
#8
Jeg vil også pege på den frie bane som det bedste sted at finde rigtigt godt kød - og det følger endda en oplevelse med som er meget svær at få hos selv den bedste slagter...

Mvh.

Yeti
Mvh.

Yeti
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)