Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
2 komponent Araldit
#1
Nogen der ved hvordan baser der er limet med sådan noget fjernes.
Svar
#2
Det skal varmes op til 70-90C. Hvis man kan pakke emnet ned i plastic og placere det i kogende vand, så "smelter" limen. Emnet skal naturligvis kunne holde til varmen, kan det klare mere varme, så kan en varmepistol også gøre jobbet.

Mvh.

Jørgen
Svar
#3
vinkelsliber [:I]

mvh
Strom, naturgænger
mvh
Strom, naturgænger
Svar
#4
Som Jørgen skriver, kan limen ikke klare varme over 70 grader, jeg er selv ret pivet over at smide våbendele ned i vand. Mit bedste bud, en ramme pilsner og, så ( med våbendelen i sauna, når dun har tømt rammen, basker du baserne med en bolchehammer - og væk er de[Wink]

Med venlig hilsen
Onkel J

Hold hovedet højt - specielt hvis du står i lort til halsen.
Med venlig hilsen
Onkel J

Hold hovedet højt - specielt hvis du står i lort til halsen.
Svar
#5
63 gr. C kan faktisk gøre det. Du kan måske nøjes med at vikle en klud omkring som du kommer varmt vand på (fra el kedlen, tvivler på dit vand fra hanen er ret meget over 55 gr.

CP
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
CP

Trump - makes America a joke. 

.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 6,5x55 - 7x57R - .308 -.300 WM -  8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
Svar
#6
CP når jeg rigtig har krudtet op i halmfyret med bildæk og gamle ikea-skabe så er mit vand i vandhanen 92 grader. Det har jeg godtnok kun prøvet en gang..... kan ikke anbefales... (temperaturen blev målt med mit stegetermometer) Der var damp overalt i køkkenet

Alt kød under 400 gram betegnes som pålæg
Svar
#7
Citat:quote:

Originally posted by Klokker

CP når jeg rigtig har krudtet op i halmfyret med bildæk og gamle ikea-skabe så er mit vand i vandhanen 92 grader. Det har jeg godtnok kun prøvet en gang..... kan ikke anbefales... (temperaturen blev målt med mit stegetermometer) Der var damp overalt i køkkenet

Alt kød under 400 gram betegnes som pålæg



man har ikke fyret med fastbrændsel før end det har banket i radiatorerne rundt i hele huset. [Big Grin]

[Image: asgaard.gif]
Svar
#8
Citat:quote:

Originally posted by høker

Citat:quote:

Originally posted by Klokker

CP når jeg rigtig har krudtet op i halmfyret med bildæk og gamle ikea-skabe så er mit vand i vandhanen 92 grader. Det har jeg godtnok kun prøvet en gang..... kan ikke anbefales... (temperaturen blev målt med mit stegetermometer) Der var damp overalt i køkkenet

Alt kød under 400 gram betegnes som pålæg



man har ikke fyret med fastbrændsel før end det har banket i radiatorerne rundt i hele huset. [Big Grin]

[Image: asgaard.gif]



Nemlig, og jeg lærer det aldrig.
Fyrer med træpiller og sækkene af plastik er der virkelig energi i[:I]

CP
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
CP

Trump - makes America a joke. 

.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 6,5x55 - 7x57R - .308 -.300 WM -  8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)