Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Google Chrome - Hjælp!
#1
Hjælp søges.[B)]

Jeg har igennem længere tid - og med stor tilfredshed - brugt Google Chrome.

Så pludselig en dag opstod der et problem som er meget irriterende.[}Smile]

Som vist på billedet er nogle af ordene fremhævet med blå tekst.

Når jeg trækker markøren hen over en af de blå tekster, springer der en reklame frem – som i dette tilfælde er ”New Year, New Changes!”

[Image: Spam_zps7b17f729.png]
Er der nogen der kan give mig et råd om hvordan jeg kommer af med problemet?

Jeg har prøvet at afinstallere Chrome, men når jeg geninstallerer har jeg samme problem.

mvh. Swift

[Image: logo1mini.jpg]
Svar
#2
Installer AdBlock......, klik indstillinger, udvidelser og vælg AdBlock.

Slut med reklamer [Smile]
Svar
#3
Det ser ud til at du har noget spam software liggende på din pc som går ind og popper op hvergang du vil trykke på de links du bruger.

Laver den det samme nummer i f.eks internet explorer?

http://www.filehippo.com/download_cclean...74c1a1309/
Dette er et lille program du skal installere på din computer og så køre den den.
Der er en der hedder cleaner og registrerings cleaner som nok burde kunne hjælpe dig lidt den rigtige vej.
Hvis ikke så smid mig en PM med dit nr så skal jeg forsøge om jeg kan guide dig via telefonen.

Mvh Steffen.

[Image: asgaard.gif]
Fordi jeg kan.
[Image: Fuchs.gif]
243Win,260Rem,308Win,375 H&H
[Image: asgaard.gif]

Fordi jeg kan.
223Rem
300 AAC Blackout, 
260AI, 308Win, 9.3x62
 

Svar
#4
Og når du har fikset problemet, så skal du i fremtiden holde dig fra diverse hjemmesider med letpåklædte damer[:o)]
Svar
#5
bruger også Spyware Terminator og SUPER AntiSpyware i Free Edition (Adaware synes jeg ikke finder lige så meget)-men hvis man ikke slår dem helt fra efter gennemført scan/'resning' så lægger de alle mulig real time filtre ind der kan gøre PC sløv

derefter addons til browser ja Adblock er fin, bruger også Noscript (og delvis Ghostery) etc på FF - så er der mere forvarsel når der noget mulig snask på vej - kræver så bare man ok med at frakoble disse filtre på sider man vil have til køre 'hæmningsløst' (Netbank etc)

/wolf_skate

[Image: wolf.jpg]
Scout for a blind dog - and throw him a bone

Scout for a blind dog - and throw him a bone
Svar
#6
Prøv hop ind i indstillinger og derefter udvidelser... Tjek om der er nogle udvidelser som skal slettes...

---
Living to enjoy life!
---
Living to enjoy life!
Svar
#7
Jeg har ingen problemer når jeg bruger Explore.

ccleaner er installeret – problemet er der stadigvæk.

Adblock kan bruges. Dog noget omfattende da jeg skal ind og blokere alle de ”blå tekster” på en side.

Der er ikke problemer med mine to andre PC’ere, så der har nok gemt sig et eller andet på harddisken.

Nå, men tak for alle de gode råd – det ender nok med at jeg afinstallerer Google Chrome.

Swift

[Image: logo1mini.jpg]
Svar
#8
Hvis problemet ikke dukker op andre steder så er det endnu mere sandsynligt at det er udvidelser som jeg har beskrevet tidligere...

---
Living to enjoy life!
---
Living to enjoy life!
Svar
#9
Jeg syntes ikke der er nogle mistænksomme udvidelser, men
skulle eventuelle udvidelser ikke forsvinde ved en af installering af Chrome?

[Image: logo1mini.jpg]
Svar
#10
'smart snask' behøvs ikke at være synlig som udviddelse - og er så smart at det indbygger et lille auto opdater program der hele tide løber i baggrunden. Sletter man så 'værtsdyret'=Chrome..så har man stadig 'bacillen' i maskinen.. ved man hvad man skal lede efter så kan man gå ind i task manger og slette pågældede proces

der kan også være statiske 'snask' info gemt i registrerne som CCleaner skulle tage - men også mange steder- der for bruger jeg de ovenævnet malware findere (alm virusc scan finder/identificererdem ofte ikke)

/wolf_skate
Citat:quote:

Originally posted by Swift

Jeg syntes ikke der er nogle mistænksomme udvidelser, men
skulle eventuelle udvidelser ikke forsvinde ved en af installering af Chrome?

[Image: logo1mini.jpg]



[Image: wolf.jpg]
Scout for a blind dog - and throw him a bone

Scout for a blind dog - and throw him a bone
Svar
#11
SÅDAN!
SUPER AntiSpyware og AdBlock løste problemet. [Image: yahoo.gif]

Og så er det er en sand fornøjelse -når man er inde på PhotoBucket - at se hvor mange reklamer der bliver blokeret af AdBlock. [Big Grin]

Tak for hjælpen!

[Image: logo1mini.jpg]
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)