Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Dværgbændelorm i rævene igen
#1
Pas på

[Image: dralflogoKim1.jpg][Image: Asgrdlogo.gif]
Jeg har nået den alder hvor jeg ved hvad der er værd at vide, og på en god dag kan jeg faktisk huske noget af det
Svar
#2
vækst i sønderjylland

[Image: dralflogoKim1.jpg][Image: Asgrdlogo.gif]
Jeg har nået den alder hvor jeg ved hvad der er værd at vide, og på en god dag kan jeg faktisk huske noget af det
Svar
#3
Rykker nordpå

[Image: dralflogoKim1.jpg][Image: Asgrdlogo.gif]
Jeg har nået den alder hvor jeg ved hvad der er værd at vide, og på en god dag kan jeg faktisk huske noget af det
Svar
#4
har lige læst at fødevarestyrelsen anbefaler at hunde vaccineres hver 4 uge for at mindske smitterisikoen. jagt-og gravhunde bør også vaskes efter jagt. det bliver da en dyr fornøjelse at have hund
Svar
#5
Det er da allerede en dyr fornøjelse at have hund. Det her øger så udgiften med 6-700 kr/år.

MvH
Morten

[IMG] http://img.photobucket.com/albums/v603/S...rdlogo.gif [/IMG]
.22lr, .22wmr, .17hmr, .243Win, 6,5x55, .308Win, 9,3x62
MvH
Morten


.22lr, .22wmr, .17hmr, .243Win, 6,5x55, .308Win, 9,3x62
Svar
#6
det kan så ikke gøre det det koster omkring 2300 kr for et år
Svar
#7
1 pille koster vel ca. 80 kr. (Ifølge medicinpriser.dk) og skal gives én gang i måneden. Dvs. 12 piller af 80,- = 960,- kr. Pillerne "får" man samtidig med den årlige vaccinationstur, så det burde ikke give en ekstra konsultation. (Okay - Lidt dyrere end jeg regnede med.)

MvH
Morten

[IMG] http://img.photobucket.com/albums/v603/S...rdlogo.gif [/IMG]
.22lr, .22wmr, .17hmr, .243Win, 6,5x55, .308Win, 9,3x62
MvH
Morten


.22lr, .22wmr, .17hmr, .243Win, 6,5x55, .308Win, 9,3x62
Svar
#8
hej morten

den pris jeg nævnte var den jeg fik opløst af min dyrlæge. Jeg blev nødt til at undersøge det.. for da jeg kom på arbejde sagde min chef at han havde hørt i radioen at det ville koste omkring 1000 kr i måneden. og så ville min hund ikke blive ret meget ældre. ( det skal lige siges at han bliver 12 år til maj )

hilsen helge
Svar
#9
Find ud af hvad præparat hunden skal have. Det kan sikkert købes for halv pris i Tyskland over nettet.

.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar
#10
Grindsted

[Image: dralflogoKim1.jpg][Image: Asgrdlogo.gif]
Jeg har nået den alder hvor jeg ved hvad der er værd at vide, og på en god dag kan jeg faktisk huske noget af det
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)