Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Så er der 124 dage til BUK!
#1
Skød i går det absolut sidste stykke råvildt i denne omgang. Rå på 16 kg og fed som en gris. Kugle lidt lavt på bladet, åbnede bunden på hjertet, gik 20 meter. Vi var 2 mand på en combi af snig og tryk.
De var godt nok lidt flygtige (der var fuld trykjagt i lørdags) og reagere voldsomt på biler i skoven.
Efter min mening skal råvildet beskydes tættere end normalt antaget. Der er fundet 10 stykker faldvildt (2 stk. igår) i december måned. Hvis du ikke selv gør det - vil naturen selv gøre det for dig.

[Image: 2.jpg]

Nu skal jeg bare have 124 dage til at gå nogenlunde hurtigt!

Mvh Thorlak

Correct first shot placement, the rest is bullshit!
Correct first shot placement, the rest is bullshit!
Svar
#2
Tillykke med dyret.
Skal ud i weekenden - håber på det samme resultat.. [Big Grin]

.....når bare man har nok penge og krudt.....så går det ikke aldrig helt galt :-)

Favourite Quote: Vi løser ikke vore problemer ved at tænke på samme måde, som da vi skabte dem.....(Albert Einstein)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar
#3
Bare lige en lille opfølgning på overskriften.Nu er der MINDRE end 2 måneder til[Big Grin][Big Grin][Big Grin][8D][Smile][:p]
Selvom det er lidt svært at forestille sig,at en lun og solrig majmorgen ikke er længere væk,her i denne kulde vi har nu....[Sad][V]
Hilsen Ulrik
Svar
#4
Dagens solskin blandet med sne har været hyggeligt.

Men at læse denne tråd giver puls. Om præcis 2 måneder skal jeg lige pakke det sidste og stille væggeuret til kl. 04.00 før afgang ned til
Pjotr og de andre bekendte.

Glæder mig til prøve 223 på jagt. Skiverne har vi klaret, men det er nu ikke det samme.

bare tanken får blodet til pumpe, der er f..... for lang tid endnu.

Ja nu kan jeg slet ikke vente.

hilsen Søren

Folk mener jeg er selvglad ! Det passer ikke. Jeg er kun halvt så selvglad, som alle andre ville være i mit sted.
K.K. Steincke
Ifølge rygtet certificeret VIP kunde i Harlev
Svar
#5
Citat:quote:

Originally posted by 308 komp

Glæder mig til prøve 223 på jagt. Skiverne har vi klaret, men det er nu ikke det samme.

bare tanken får blodet til pumpe, der er f..... for lang tid endnu.


Ja, hvis du allerede nu er ved at få "bukkefeber", har du et seriøst problem den 16. maj. [Big Grin][Big Grin][Big Grin]

Swift
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)