Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
"this rifle can fire up to 12 different calibers"
#1
Se her
http://www.chiappafirearms.com/product/2677

Var det noget?

Make Every Shot Count!
mvh
Systemkritikeren
Svar
#2
Ser spændende ud Smile

Prisen i Danmark vil sikekrt være urimelig, men det kunne være sjovt at registrere en riffel med 6 vekselsæt til :-)

/Kenneth

-------------------------------------------
Ruger 10/22 = :-)
-----------------------------------------------------------
Jeg vil bekæmpe din mening, men dø for din ret til at have den
Svar
#3
Har alle ikke det Smile

Tror jeg havde 8 til min M03 og STR tilsammen - problemet med mange vekselsæt er bare at holde styr på indskydningerne..

Stort knald = stort smil :-D
Stort knald = stort smil :-D
Svar
#4
Ikke särligt intresant! Det er et våben som er beregnet til overlevelse situationer, noget som vi nok ikke har meget brug for her hos os, og det er tanken at om man ikke kan skaffe ammunition i et kaliber så bruger man en adapter og skyder med et andet kaliber.
Personligt ville jeg i en overlevelse situation nok bare sörge for at ha en riffel i god kvalitet, og ikke en elendig og langsom enkeltskuds riffel, og så ville jeg sörge for at altid have rigeligt med ammunition på lager, desuden findes der jo kvalitets apaptrer at köbe også på vores bredde grader, så hvorfor et specielt bygget våben til det??[}Smile]

[Image: 7ce630cf-e502-4bbc-bd1f-4da15978101c_zps93f1a662.jpg]
Svar
#5
Og for nu at lyde lidt sær:
KORS HVOR ER DEN GRIM!!!

24 beers in a case, 24 hours a day, coincidence?? I think not!
Paul Newman
24 beers in a case, 24 hours a day, coincidence?? I think not!
Paul Newman
Svar
#6
Jeg synes den kunne være fin som en riffel man har i rygsækken på samme måde som man måske har en teleskop fiskestang som heller ikke har samme ydelse om en almindelig fiskestang.

Hilsen Kenneth

-------------------------------------------
Ruger 10/22 = :-)
-----------------------------------------------------------
Jeg vil bekæmpe din mening, men dø for din ret til at have den
Svar
#7
Kunne sgu være sjovt at søge tilladelse til den i Sverige.
En hel våbengarderobe i en skyder.

It's not the size of the dog in the fight - it's the size of the fight in the dog
It's not the size of the dog in the fight - it's the size of the fight in the dog

Svar
#8
Jeg så en reklame for noget lignende i enkeltløbet udgave. Udover pistol og revolverkalibre kunne den også skyde med kaliber .223 R og 308 W. Der var også en video hvor den stolte producent afprøvede skidtet. Det lykkedes ham så vidt jeg husker at ramme et enkelt skud i bulls eye, hvilket han blev helt ekstatisk over. Jeg hæftede mig mere ved, at de fleste skud sad som skudt ud af et haglgevær, hvilket de jo også var [xx(].

Det er legetøj for doomsday preppers, og fred med det, de har det sikkert meget sjovt. Men det er ikke et seriøst skydevåben.

M.v.h. Lasse AKA Legolas(se).

Ikke mærket, modellen eller materialet.
Men præcisionen er ambitionen!
[Image: ajbutton.gif]
Hilsen Lasse

... Buy the best and cry once.
Svar
#9
Amerikanerne laver mange typer våben fordi man kan. Ikke alt er særligt anvendeligt bare fordi det kan sige bang.

Jan
Jan
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)