Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Yeti Off-road!?!
#1
Under den Skånske delegations tur til Rolin, faldt den første gris fredag aften. Som de fleste grise hos Rolin, var den noget større end først antaget.

Yeti ville være venlig/doven og køre ind af den næsten færdige vej til Pilens i stedet for at hjælpe Anders med det fysiske arbejde det kan være at slæbe 70 kg gris gennem skoven.

HiLux kom ind til pladsen uden problemer, og også NÆSTEN ud igen. [V]
[IMG] http://i546.photobucket.com/albums/hh434...f32fcf.jpg [/IMG]
[IMG] http://i546.photobucket.com/albums/hh434...4c254b.jpg [/IMG]

Rolin's HiLux kunne ikke trække den fri, så en venlig nabo kom til hjælp lørdag formiddag.
[IMG] http://i546.photobucket.com/albums/hh434...d7b04a.jpg [/IMG]

Nu drikker Rolin, Anders og jeg kaffe, og Yeti leger med en Kärcher højtryksrenser. [Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin]

Udførlig rejsebeskrivelse kommer senere, men denne her kunne vi ikke vente med

Prezzy

It's not the size of the dog in the fight - it's the size of the fight in the dog
It's not the size of the dog in the fight - it's the size of the fight in the dog

Svar
#2
Nu stopper i en hilux kan sgu ikke side fast. Den har bare ikke kræfter til at smide hjulene rundt

Michael

skovarbejder af guds nåde
Michael

skovarbejder af guds nåde
Svar
#3
En ekstra kravle gearkasse og no'en årnlige sutter, så stopper en Hilux ikke [Big Grin]

[Image: DSC00005.jpg]
Island.

Mvh Pete
Svar
#4
det er bare synd så meget plastik der er på dem i dag.
det matcher ikke særlig godt med rustfrie brasil fælge og knopdæk. [Big Grin]

[Image: asgaard.gif]
Svar
#5
@Yeti

Du må have glemt at betjene den lille gearstang ved siden af den store.
Den der Hilux sidder ikke fast - den har bare haft en dårlig og forsigtig pilot.
Havde du lagt 4WD ind og givet FULD gas, så havde du ikke behøvet at ødelægge Flemmings boulevard.

Tror den skel hedde Mikkel's boulevard fremover [Big Grin][Big Grin][Big Grin]

--
mvh M@X 2.0
Boltlift - or bust...
[Image: patch7.gif][Image: rav.gif]
Time weighed heavily on the craftsmans shoulders whispering
Compromise!

No true craftsman ever listened!
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#6
Ironman WWW12000 el-spil 12v - det skulle komme hjem om et par uger (eller rettere sagt montagen kommer hjem om et par uger). Så det skulle være muligt at nå at være klar til efterår og vinter. Jeg er allerede begyndt at tænke på alternative anvendelsesmuligheder som fx en grissekran...

Mvh.

Yeti
Mvh.

Yeti
Svar
#7
For at supplere yeti's offroad kørsel, så valgte jeg i går at flytte en 200 kg betonklods med min Octavia. Det resulterede i en ikke synlig bule, indtil jeg åbnede bagagerummet.......
Der er nu tydelig mere frigang i højre side og pladen over reservehjulet ligger ikke helt til mere.

Jeg var ædru, men derfor må i godt kalde mig Hans.

It's not the size of the dog in the fight - it's the size of the fight in the dog
It's not the size of the dog in the fight - it's the size of the fight in the dog

Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)