Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Råbuk 2014 billedtråd
#61
Dagens gode gerning må man sige.

A. Westergaard
A. Westergaard
Svar
#62
Et lidt forsinket bidrag herfra! [:I]

Har været så heldig at få 3 forskellige bukke med hjem i år. Efter en optælling i lommejournalen kunne det have været endt med 21 hvis alle sete var hjembragt [Smile]

Alle er nedlagt med min trofaste 202er i 308. Nedladet Lapua Mega 12g - eneste forskel i år var den nu påmonteret Sonic 45 ved GT! Efter at have brugt et halv år i Skotland med lyddæmpere er der ikke meget andet der dur [:p]

19-05-2014
Denne buk er faktisk nok den ældste af de 3 og havde desværre brækket bagbenet.
[Image: 1.jpg]

01-06-2014
Super spændende pürsch på denne herre - havde set ham en uge i forvejen, men han var svær at komme til da han gik i et meget tæt område med nyskov og ikke ville gæste græsset og engdragene udenfor. Han er skudt på en af skovsporene - som det kan ses er der os mad nok [Big Grin]
[Image: 2.jpg]

12-07-2014
Denne herre er skudt på et stykke hvor der ikke er skudt buk de sidste 4 år. Det er svært tilgængeligt og tæt som ind i H - Derfor sjældent vores første valg. Dagene op til havde jeg på daglige arbejds kørsels ture set en del brunstaktivitet, derfor besluttede jeg mig for at prøve en svensk inspireret jagt i det tætte. Han kom stormende ind på lokket, opdagede mig og sprang, hvorefter fløjten lokkede ham tilbage i et lille tilgroet hul i nogle ungbøge hvor jeg kunne afgive skuddet. Første danske buk på kald [Big Grin]
[Image: 3.jpg]

Nu står turen snart på et par dage i det svenske - det bliver nu fantastisk som altid [Smile] K&B derude!
Svar
#63
@S.G: Tillykke med de fine bukke. Det ser ud til, at du har haft en rigtig god sæson.
Knæk og bræk i Sverige.
vh Lars

"Jeg har mange forskellige interesser, men de slutter alle på -jagt"
"Jeg har mange forskellige interesser, men de slutter alle på -jagt"

Forbundsmester 2020 i sporting, jagtfeltskydning og jagthorn!
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)