Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Odense politi
#1
I dag, kl. 10:05, spadserer jeg ind på tilladelseskontoret
hos Odense politi, medbringende ansøgning om tilladelse til 1 stk
Nielsen SubSonic, cal. .22 lr.
Kl.10:10 spadserer jeg ud igen, stolt vinkende med 1 stk. tilladelse til dæmperen.. [Smile]
fantastisk fin service, stor cadeau til Anne Dorthe, som var
flink og hjælpsom..

Nu skal GT bare have fingeren ud af krudtkammeret...

Mvh Anders

Jagt og riffelskydning er ikke et spørgsmål om liv eller død, det er væsentligt mere vigtigt!
Jagt og riffelskydning er ikke et spørgsmål om liv eller død, det er væsentligt mere vigtigt!
Svar
#2
like

.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar
#3
Like x 2
Svar
#4
Deet er det samme i Hillerød.
Ikke så meget pjat, - nææste.

Der kunne svenskerne lære noget.

[Image: images.jpg]
Mvh.Skytmar.
Ikke alle jægere blæser i horn.

Mvh.Skytmar.Ikke alle jægere blæser i horn.
Svar
#5
ja syntes også de har fået en god service i odensen[Big Grin]
fik våben tilladelsen på under 10 min[Big Grin] super service

out hunting
out hunting
6,5x47 L
300 wsm
Svar
#6
Anne Dorthe er desværre i spil mht de nedskæringer på de HK ansatte, som forventes at komme inden længe... Bare et forslag: Send en mail til Fyns Politi og ros hende og servicen - så er der en større chance for at hun kan blive der..
Svar
#7
Citat:quote:

Originally posted by Zeb

Anne Dorthe er desværre i spil mht de nedskæringer på de HK ansatte, som forventes at komme inden længe... Bare et forslag: Send en mail til Fyns Politi og ros hende og servicen - så er der en større chance for at hun kan blive der..



Det er hermed gjort...

Mvh Anders

Jagt og riffelskydning er ikke et spørgsmål om liv eller død, det er væsentligt mere vigtigt!
Jagt og riffelskydning er ikke et spørgsmål om liv eller død, det er væsentligt mere vigtigt!
Svar
#8
Var også derinde i går,for at få registreret en Tikka til sønnike. Tilladelsen blev lavet med det samme,på trods af travlhed. I mit tilfælde var det også Anne Dorthe der lavede papirarbejdet. Så jeg har også lige afsendt en "rose-mail" til Fyns Politi[Wink]

Hilsen Ulrik
Hilsen Ulrik
Svar
#9
Ja, der er rigtig god service i odense......
Svar
#10
Tror i at vi i tilfælde af at Anne Dorthe bliver fyret,[xx(] kunne overtale hende til at flytte til Sverige og få hende til at reformere deres forældet system.[Big Grin][Big Grin][Big Grin]

/Rolin

[Image: image_zps40cd4b03.jpg]

"But the bravest are surely those who have the clearest vision of what is before them, glory and danger alike, and yet notwithstanding go out to meet it."
Acts 10:13, "Rise, Peter; kill, and eat".

The two most important days in your life are the day you are born and the day you find out why.



Svar
#11
jeg gjorde det samme i Hillerød
trak nummer kl 11:45 og gik igen
kl 11:58 kanon service
MVH. kji@
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)