Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Retro Mauser projekt - færdig, opdateret 22/10
#81
Tillykke med resultatet. Jeg kan især godt lide bagkappen, det er virkelig et flot klassisk look.

...men for også at kritisere lidt, så bliver du altså nødt til at finde nogle andre montager. En bøjet blikplade med "TASCO" skrevet henover, det går bare ikke.

M.v.h. Lasse AKA Legolas(se).

Ikke mærket, modellen eller materialet.
Men præcisionen er ambitionen!
[Image: ajbutton.gif]
Hilsen Lasse

... Buy the best and cry once.
Svar
#82
Vanvittigt flot. Synes egentlig godt montagerne kan gå, men sikringen.........#128545;#128546;

CP
.17 HMR - .22 LR - .223 - .243 - .260 - 7x57R - .308 - 30.06 - 8x57 - 8x57R
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
CP

Trump - makes America a joke. 

.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 6,5x55 - 7x57R - .308 -.300 WM -  8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
Svar
#83
Takker mange gange [:I] Ja hun er blevet ok den gamle dame [8D]
Og I har fuldstændig ret mht ringene - de bliver også skiftet ud så snart jeg finder nogle andre som passer i højde og stil - NU var jeg bare nødt til at se hende samlet og (næsten) klar [Wink]
Den er iøvrigt holdt i 8x57IS

@CP: Hvad tænker du mht sikringen ? Din talkombination kniber det mig lidt at greje [Wink]

Mvh Zeb
Svar
#84
De er sendt fra en Iphone - tror de står for: 1) smiley der er helt rød i hovedet af arrigskab og 2)den hvor tårerne løber ned af kinderne.

CP
.17 HMR - .22 LR - .223 - .243 - .260 - 7x57R - .308 - 30.06 - 8x57 - 8x57R
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
CP

Trump - makes America a joke. 

.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 6,5x55 - 7x57R - .308 -.300 WM -  8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
Svar
#85
CP mener nok at det burde være en 3-punkts sikring, som denne her:

https://www.newenglandcustomgun.com/Gun_...EoNKRYZkzI

Jeg købte både aftræk og sikring i US til rimelige penge før 9/11, men det er som bekendt slut nu pga. US paranoia, De kan ikke arrangere en druktur på et bryggeri uden fuck-up's og med live raportage af CNN (bøvs).

De netskæringer er godt nok flotte, er det noget du gør for usselt mammon?

med venlig hilsen Thorlak

[IMG] http://i415.photobucket.com/albums/pp238.../test1.jpg[/IMG]Correct first shot placement, the rest is bullshit!
Correct first shot placement, the rest is bullshit!
Svar
#86
Zeb, jeg har nogle sikrings stumper liggende som du sikkert kan bruge, gratis når vi ses..[8D]
Svar
#87
Hvad dælen Zeb
Du kan jo godt bruges til praktisk arbejde[Wink]
Du er faktisk sluppet meget godt fra dine angreb på både pind og jern [Smile]
Du skal ikke lade dig mobbe over at du har anvendt den eneste sikre og brugbare vingesikring på din riffel. Alle disse wanabee m70 sikringer, er enten vandvittig dyre, dårligt fungerende, eller direkte farlige, Så vær du glad for din Bühler/Timney sikring.

Angående dine netskæringer, er du ikke uden talent. Det du skal arbejde lidt med, er at holde samme retning på linjerne, især ude i nærheden af hjørnerne, hvor din vinkel vandre fra ca 60grader hen mod 90grader. Det er dog meget normalt for alle som begynder med netskæring. Men da du egentligt har rimelig fred mellem dine linjer, er det bare en mindre detalje, som du let får styr på når du har lavet et par kilometer streger.

Alt i alt, godt gået[Smile]


Hvis en lyddæmper er en våbendel, så må en gummistøvle være en legemesdel
Borger i en bananrepublik, hvor myndigheder og bandegrupperinger, udviser en forbavsende lighed
Svar
#88
n/a når det kommer fra din mund, så tager jeg det som store roser [Big Grin][Wink]
Men ja i betragtning af min daglige lønslavefunktion er jeg faktisk overordentlig tilfreds med resultatet [:I]

Mht sikringen var jeg faktisk meget i tvivl - en M70 trepunktssikring er da både flot og klassisk, men som n/a påpeger, så er det vist ikke noget jeg som menigmand skal rode alt for meget i.. Det er en teknisk avanceret løsning at give sig i kast med og laver man en fejl har man lidt et problem [xx(]
Buhler/Timmey sikringen er yderst simpel - op:Slagstiften låst. Ned: slagstiften ikke låst...

Når det er sagt, er jeg da stadig åben for ændringer osv, så Marion Morrison jeg ser frem til at vi mødes igen [Wink]
Svar
#89
Citat:quote:

Originally posted by Zeb

n/a når det kommer fra din mund, så tager jeg det som store roser [Big Grin][Wink] det er det også[Smile]
Men ja i betragtning af min daglige lønslavefunktion er jeg faktisk overordentlig tilfreds med resultatet [:I]med god grund

Mht sikringen var jeg faktisk meget i tvivl - en M70 trepunktssikring er da både flot og klassisk, Den er hverken flot eller klassisk, den har aldrig været brugt på en rigtig mauser, så alt det andet forblommet vrøvl omkring flot og klassisk, er fra en dilleriumomtåget lørdag morgen men som n/a påpeger, så er det vist ikke noget jeg som menigmand skal rode alt for meget i.. Det er en teknisk avanceret løsning at give sig i kast med og laver man en fejl har man lidt et problem [xx(]
Buhler/Timmey sikringen er yderst simpel - op:Slagstiften låst. Ned: slagstiften ikke låst...

Når det er sagt, er jeg da stadig åben for ændringer osv, så Marion Morrison jeg ser frem til at vi mødes igen [Wink]




Hvis en lyddæmper er en våbendel, så må en gummistøvle være en legemesdel
Borger i en bananrepublik, hvor myndigheder og bandegrupperinger, udviser en forbavsende lighed
Svar
#90
http://www.kesslerin.info/seiten/classic.html

Til inspiration... [Big Grin]
du er jo slet ikke så langt fra Zeb.[Big Grin]

Alt kød under 400 gram betegnes som pålæg
Svar
#91
Var forbi for at hilse på skønheden og fik da også sagt hej til Zeb og Bestemmeren.
Hold nu op hvor den gamle Mauser er blevet flot.

It's not the size of the dog in the fight - it's the size of the fight in the dog
It's not the size of the dog in the fight - it's the size of the fight in the dog

Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)