Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
tape over dæmper
#1
er der nogle her på forum der har erfaringer med at tape mundingen på dæmperen til dels for at undgå fremmedlegemer men også fløjte tone fra vinden.

giver det træfpunktes ændringer?

[Image: asgaard.gif]
Svar
#2
Tror ikke det ændre noget, må være det samme som hvis du sætter tape direkte på løbet, men prøv og lad os andre vide hvad resultatet bliver.

/Rolin

[Image: image_zps40cd4b03.jpg]

"But the bravest are surely those who have the clearest vision of what is before them, glory and danger alike, and yet notwithstanding go out to meet it."
Acts 10:13, "Rise, Peter; kill, and eat".

The two most important days in your life are the day you are born and the day you find out why.



Svar
#3
Det ændrer ikke på noget.
Svar
#4
har også tapet munding (lige som jeg gør med løbet uden dæmper) .. ikke mærket noget 'strafbart'..det med fløjtelyde etc havde jeg ikke tænkt på .. for mig er det sikkerhed i at der ikke er kommet snask ind (bruger mat lys/halvgennemsigtig tape.. så kan jeg stadig kontrollere om løbet frit selv med tape på)

/wolf_skate

[Image: wolf.jpg]
Scout for a blind dog - and throw him a bone

Scout for a blind dog - and throw him a bone
Svar
#5
Har brugt det på de sidste 2 afrikature og det har ingen indflydelse, jeg prøvede det sidste år fordi jeg ikke gad høre på den fløjten når vi pürchede efter vildt.

Jeg køber de små mærker i sort til at plastre på skiverne med.

Santo
Mvh

[Image: 422764-125392427587619-45944359-n.jpg]




Livet er for kort til jagt og riffelskydning! Man kan simpelthen ikke leve længe nok.
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)