Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Sjuskede jægere og våbensamlere
#1
Sjuskede jægere og våbensamlere

[Image: dralflogoKim1.jpg][Image: Asgrdlogo.gif]
Jeg har nået den alder hvor jeg ved hvad der er værd at vide, og på en god dag kan jeg faktisk huske noget af det
Svar
#2
Märkeligt at folk ikke kan sörge for at fornye sine tilladelser!
Men desvärre blev Köbenhavn jo ikke et sikrere sted at färdes i. det er jo ikke lige bandemedlemmer vi taler om, derimod folk med uorden i sine papirer, og det er jo lettere at gå hjem til dem og hente deres våben for dem ved politiet jo hvor de er, men det bliver byen jo ikke sikrere af, jeg havde blevet mere imponeret over indsatsen hvis tiden var brugt på opsögende virksomhed af bandemedlemmer som henter meget farlige våben i udlandet.[}Smile]
Svar
#3
Hej

Hvis man ikke får fornyet sin våbentilladelse selv efter en påmindelse er man da i den grad selv ude om det. Hvor mange gange skal politiet rykke for at du tager dig sammen til at forny en udløbet tilladelse før det er rimeligt de henter våbenet. Er du i besiddelse af et våben uden tilladelse er du lige kriminel om du hedder Hans og er jæger, eller Hassan og din gang på blågårds plads.
Svar
#4
Det burde slet ikke være nødvendigt at skulle forny sine tilladelser. Hvorfor skal man iøvrigt søge om tilladelse til en riffel, når man allerede har jagttegn og dermed er "godkendt" til at erhverve sig våben? Det er da latterligt. En registrering ville være rimeligt.

Det undre mig at politikerne ikke har fået indført registreringsafgift på golfkøller, badmintonketchere, fastelavnskøller, hæftepistoler og andre "farlige genstande".

Kan man ikke sige at man opbevarede bare et haglgevær midlertidigt under sin seng, hvis politiet skulle begynde at snuse for meget? Det er da et sikrere sted end i et våbenskab, som relativt nemt kan brækkes fri af væggen. Det er jo nemt for tyvene i dag, hvis de er ude efter våben. De skal bare lede efter et stort, klodset, hvidt våbenskab.
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)