Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Zeiss indvendig skinne
#1
Er der nogle der ved om det er muligt at få original Sako optilock montage til at montere en Zeiss kikkeret med indvendig skinne? Jeg kan ikke finde noget på hverken sako.fi eller på Normarks hjemmeside.

Mvh. Jakob
Mvh. Jakob

Svar
#2
Hej Jakob

Du kommer lige fra manden som kan lave det - Ejner Kildegaard har lavet en dims så du kan montere forskellige skinnekikkerter på Sako-baser.

//Bo

//Boryx

"I started out with nothing and i´ve still got most of it left"
//Boryx

"I started out with nothing and i´ve still got most of it left"
Svar
#3
Prøv lige at se på artikel Nr 4501857 på egun.de

Mvh Bjarne
Mvh Bjarne
Svar
#4
@Boryx og Tex

Ja jeg så det godt oppe ved Einer, men syntes jeg har set noget orginalt sako på et tidspunkt. Jeg vil helst have en todelt montage så der er så meget plads som muligt til at lade riflen ovenfra.

Mvh. Jakob
Mvh. Jakob

Svar
#5
@Sako: Det tyske firma Recknagel.de laver en del forskellige 1-2pcs mounts til Zeiss rail. Ser ikke umiddelbart ud til de laver 2-pcs til SAKO, men de laver til montage på Picatinny rail. Måske det kan kombineres ved at montere et par stumper Picatinny rail på Optilock baserne ?
Svar
#6
Kom der en løsning på det her problem ?
for er selv ved at købe en V8´er... og jeg ville gerne ha dem med skinne montage [Smile]

Vh
Morten

Jeg lider ikke af sindssyge... Jeg nyder det faktisk.
Vh
Morten

Jeg lider ikke af sindssyge... Jeg nyder det faktisk.
Svar
#7
Hej Mosse

Ja jeg fandt en fin løsning. baserne er original Optilock og den del der sidder på kikkert skinnen er en EAW. det fungerer fint og ser også pænt ud. jeg fandt delene på egun. Ingen spændemærker i kikkerten og den sidder lige[Smile] jeg sender dig lige et billede på mms i aften.

Mvh. Jakob
Mvh. Jakob

Svar
#8
Ja, det er jo en måde at sælge sine 36mm fede kikkkerter på når der ikke er nogen der laver ringe i den ukurante diameter.

At Swarovski har formået at lave faktor 8 med samme klikområde i et 30mm rør siger noget om firmaernes formåen [Wink]

--
FKF

ANNA
Svar
#9
Ja jeg kalder de nye Zeiss V8 kikkerter for "Das boot U36" [Big Grin]

mvh M@X 2.0
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)