Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
skaberi
#1
en god kammerat overbeviste mig i går på skydebanen om at dæmperne ikke skal sidde permanent monteret i våbenskabet ( han fik mig til at snuse til enden- bvadr (lyddæmperens ende, forstås [Big Grin]) det var godtnok en skarp salmiaklugt )
altså vil jeg fremover afmontere dem. men ammoniak i skabet lyder også træls, så I lovkyndige: må dæmperne opbevares udenfor skabet ??

mvh
Strom, naturgænger
mvh
Strom, naturgænger
Svar
#2
Ja, dæmpere skal blot opbevares forsvarligt/utilgængeligt. Ikke nødvendigvis i våbenskab.
Og lige netop du har jo ikke nogen problemer i at opbevare dine dæmpere [Wink]

Og jeg afmonterer osse mine dæmpere inden jeg sætter våbnet i våbenskabet.

PS: jeg har tit snuset til din ende.........når vi har stået i madkøen hos Peter i Ulfborg. Man er vel dværg [Big Grin]

--
mvh M@X 2.0
Boltlift - or bust...
[Image: patch7.gif][Image: rav.gif]
Time weighed heavily on the craftsmans shoulders whispering
Compromise!

No true craftsman ever listened!
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#3
mange tak goe ven !
jeg vil så gå i gang med at konstruere et lyddæmperstativ [Smile]
( og vi skal da heldigvis snart op at hilse på Peder igen )

mvh
Strom, naturgænger
mvh
Strom, naturgænger
Svar
#4
Hvad med en plade hvorfra der udgår en 6,5 mm stang lidt længere en dæmperen og med et lille hul på tværs nær enden. Så kan lyddæmperen skydes ned over stangen og en lille lås kan monteres så dæmperen er låst fast. Det må da være forsvarlig opbevaring.

Mvh.

Yeti
Mvh.

Yeti
Svar
#5
absolut en ide. må tilstå at jeg har gjort det lidt nemmere ved at lave et skafor blå rum med rullegitter + et skafor rødt våbenskab i det blå rum. så jeg kan nøjes med en plade med lodrette pinde der kan holde styr på dem.

mvh
Strom, naturgænger
mvh
Strom, naturgænger
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)