Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mere jagtmodstand fra Fru Rosemunthe
#1
https://www.facebook.com/annette.rosenmu...08?fref=nf

Hun er satme godtnok lige til at lukke op og skide i...........

Alt kød under 400 gram betegnes som pålæg
Svar
#2
Nu tror jeg da, det rabler for kællingen. Opfordrer hun ikke til kannibalisme, eller er det mig, der ikke forstår dansk?

****************************************
Mvh. Søren
****************************************
Mvh. Søren
Svar
#3
Hun er seriøst blevet smidt på gulvet som spæd. Endda gentagne gange. Det sørgelige er, at vi skal Diskutere med den slags ekstremister om hvorvidt jagt er ok.
I USA havde de været guf for NRA.

It's not the size of the dog in the fight - it's the size of the fight in the dog
It's not the size of the dog in the fight - it's the size of the fight in the dog

Svar
#4
Tankevækkende at der er 6 personer "der synes godt om" [xx(]

Men Klokker, hvad laver du inde på Trækrammerens FB ?

--
mvh M@X 2.0
Boltlift - or bust...
[Image: patch7.gif][Image: rav.gif]
Time weighed heavily on the craftsmans shoulders whispering
Compromise!

No true craftsman ever listened!
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#5
Hun har ikke hørt om lattersygen på Ny Guinea: pga proteinmangel udvikledes kannibalisme med et katastrofalt resultat i form af den 100% dødelige lattersyge, en slags pendant til CreutzfeldtJacobs syge.
Der er vel indbygget fra Naturens side en slags artbeskyttende mekanisme i form af ovennævnte......
Svar
#6
Damens indlæg er da klart skrevet som provokation, ligesom alt andet hun lukker ud, når det er sagt vil jeg da gerne sidde på første række når hendes gamle tante kratter af og så se om Rosemunthe damen står klar med forskærerkniven [}Smile]
Hvor mange ser det som en reel mulighed??
Ellers kan hun jo tage en haps af hendes kat eller undulat når de engang smutter til de evige jagtmarker

Indtil det sker er sådan et indlæg kun tom og temmelig tåbelig provokation

Hilsen

Frederik

24 beers in a case, 24 hours a day, coincidence?? I think not!
Paul Newman
24 beers in a case, 24 hours a day, coincidence?? I think not!
Paul Newman
Svar
#7
Man kan vel også skyde hendes tilhængere en omgang nazisme i skoen? Jeg så en gang en dokumentar omkring Nazisternes brug af jødernes hud til lampeskærme - blandt andet dem med tatoveringer....

.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar
#8
Det er da heldigvis ekstremt det hun udtrykker.

Det er fint - der vil være færre der tager hende alvorligt [Smile]

mvh
mvh
Svar
#9
Ja,det er da så udpræget tåbeligt at det kun udstiller hende selv,og hendes få ligesindede[Wink]

Hilsen Ulrik
Hilsen Ulrik
Svar
#10
Hun har helt tydeligt ikke läst högens indläg i avisen, måske man skulle sende det til hende.
Svar
#11
Minder mig om den gamle film "Soilent green" hvor kadaver blev brugt som menneskeföde! Måske en ide i fremtiden?[xx(]
Svar
#12
Fint nok at hun skriver sådan. Så kan man bare linke til det indlæg hvis nogen får den tanke at tage andre af hendes udgydelser alvorligt.

M.v.h. Lasse AKA Legolas(se).

Ikke mærket, modellen eller materialet.
Men præcisionen er ambitionen!
[Image: ajbutton.gif]
Hilsen Lasse

... Buy the best and cry once.
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)