Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vildsvinejagt i Sverige
#1
En kammerat og jeg har planer om at tage til Sverige et par gange i det kommende efterår/vinter for at skyde gris.

Vi synes det er lidt en jungle med de forskellige annoncer der findes om jagt i Sverige og tænkte derfor om nogen her på forum kan anbefale et seriøst sted hinsidan? Evt. gerne med en hytte i umiddelbar nærhed af området?

Hold Jer endelig ikke tilbage[Smile]
Svar
#2
Rolin.... Mere præcist kan det vist ikke siges. Smid en PM til ham her på forum.

MvH
Morten

[IMG] http://img.photobucket.com/albums/v603/S...rdlogo.gif [/IMG]
.22lr, .22wmr, .17hmr, .243Win, 6,5x55, .308Win, 9,3x62
MvH
Morten


.22lr, .22wmr, .17hmr, .243Win, 6,5x55, .308Win, 9,3x62
Svar
#3
Jeg siger det samme som McQuolle [Smile]

Mvh.
Boldsen
Mvh.
Boldsen
Svar
#4
Også mig...
Hyggeligt selskab, god mad og grise i baghaven[Big Grin]

Knæk og bræk
Michael
Svar
#5
Et besøg hos Rolin noget af det bedste der findes: God mad, super hyggeligt selskab god jagt og fantastisk natur [Smile]
Man skal dog huske en lille ting: Man bor hos ham i hans private hjem og i min optik bør man i den forbindelse optræde derefter [Smile]

Zeb
Svar
#6
Citat:quote:

Originally posted by Zeb

Et besøg hos Rolin noget af det bedste der findes: God mad, super hyggeligt selskab god jagt og fantastisk natur [Smile]
Man skal dog huske en lille ting: Man bor hos ham i hans private hjem og i min optik bør man i den forbindelse optræde derefter [Smile]

Zeb



Jebs, lænestolen midt foran fjernsynet og spisestolen nærmest køkkenet er "no-go" [Big Grin][B)][:0][:I]


--
mvh M@X 2.0
Boltlift - or bust...
[Image: patch7.gif][Image: rav.gif]
Time weighed heavily on the craftsmans shoulders whispering
Compromise!

No true craftsman ever listened!
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#7
Uha !

Jeg har siddet på/i begge stole

Bare jeg nu ikke har " spillet mig selv fuldstændigt af banen "[Big Grin][Big Grin]

LWL
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)