Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Sp vs psp
#1
Halløj

En der kan hjælpe på forskellen på en remington core lokt psp og en remington core lokt sp?

Hvis man så samtidig har lidt erfaring med de to projektiler, er jeg meget interesseret i at høre om disse.

Med venlig hilsen

Flemming

Med venlig hilsen

Flemming
Fri jagt på gæs i januar
Med venlig hilsen

Flemming
Fri jagt på gæs i januar
Svar
#2
Google er din ven...

http://www.remington.com/products/ammuni...rfire.aspx

Core-Lokt Soft Point - Soft point shape provides broad frontal area for high energy impact and rapid expansion. Bullet cores are “Lokt” in place to provide deep penetration. Jackets designed for progressive, reliable expansion to almost twice the original diameter.
Core-Lokt Pointed Soft Point - Spitzer shape profile for improved velocity and flatter trajectory. Bullet cores are mechanically locked in place to provide deep penetration. Jackets designed for progressive, reliable expansion to almost twice the original diameter.

[Image: skelet025.gif]

Wildcatters does have more fun...

Dr. Strangelove


Wildcatters does have more fun...

Dr. Strangelove
Svar
#3
Tak for hjælpen blotter ;-)

Med venlig hilsen

Flemming
Fri jagt på gæs i januar
Med venlig hilsen

Flemming
Fri jagt på gæs i januar
Svar
#4
Hej Flemming
Jeg har brugt clsp i 308 i ca 30 år, den giver mindrer udgangshul end psp. Den har en god dybdevirkning, men er måske ikke det bedste valg til lange hold. Derfor har Rem. jo lavet psp.
Jeg har skudt råvildt, sikavildt, dåvildt og kronvildt med sp med udmærkede resultater.
den samler skudene ganske godt i min Rem. Mohawk.
Mvh
Carlsen

Erzähle es mir und ich vergesse
Zeige es mir und ich erinnere
Lass es mich tun und ich verstehe.
Erzähle es mir und ich vergesse
Zeige es mir und ich erinnere
Lass es mich tun und ich verstehe.
Svar
#5
Lyder godt Carlsen. Jeg har 100 PSP, så de bliver ladet og brugt til griseskydningen på anstand.
Tak for dit svar!

Mvh. Flemming

Med venlig hilsen

Flemming
Fri jagt på gæs i januar
Med venlig hilsen

Flemming
Fri jagt på gæs i januar
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)