Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Toyota hilux som hunde bil.
#1
Ved godt det er total verboden i en gul plade bil at tilslutte bagruderne . Men det har jeg lige gjord så hunden kan få luft. Hvis nogen har ovenstående model og vil vide hvordan det fikses send da pb

Michael

skovarbejder af guds nåde
Michael

skovarbejder af guds nåde
Svar
#2
Fy da föj, sådan en lovbryder,, måske har du forsvar i dyrevärnsloven? Men jeg ved det ikke[?]
Svar
#3
på min Toyota var det bare at sætte ledningerne sammen igen og så fjerne lidt silikonelin i vinduesrammen

mvh
Strom, naturgænger
mvh
Strom, naturgænger
Svar
#4
Be VERY careful!!

Skattefar kan IKKE lide den slags "fusk" [xx(]

Jeg har lige hørt om en fyr med en Landcruiser Camper, der måtte lægge fuld afgift fordi han ikke havde de OBLIGATORISKE ekstra liggeunderlag i bilen ....

Sikke et land at bo i ....[:0][xx(][V]

Så vidt jeg ved er det HELT lovligt at sætte en ventilator i vinduet, altså ud med ruden, ind med en ny i Lexan med et hul i og en ventilator.

Så er både hunde og skattefar glade...
[Smile]

Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
"Når to deler et ansvar, så er der to procent til hver"
Svar
#5
Jeps - spurgte selv på toyotaværkstedet, om ruderne i mine bagdøre kunne aktiveres, så hunden kunne få frisk luft ind. Dertil løs svaret, at det kunne de godt - men det ville de ikke - og det ville i øvrigt koste fuld afgift, hvis det blev opdaget... også selvom der er varerum i bag og misundelsesafgiften er betalt...

.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar
#6
Hvorfor må f.eks. TDC, Banedanmark og Relacom så have vinduer i varerummet som kan åbnes? Det har de da alle, så de kan åbne vinduet, hive 2 kabelender igennem og så sidde bag i bilen om samle dem... Tvivler stærkt på at der er betalt fuld afgift...

Når det så er sagt, så synes jeg det er helt OK at dem som har købt en "camper" bliver knaldet for hårdt når de ikke har deres liggeunderlag og køkken med. Disse biler er KUN købt for at omgå afgiften og bruges i 98´% af tilfældene bare som alm. personvogn.

Kan på ingen måde se hvad begrundelsen er for at der ikke må være ruder som kan åbnes i et varerum...

MvH
Morten

[IMG] http://img.photobucket.com/albums/v603/S...rdlogo.gif [/IMG]
.22lr, .22wmr, .17hmr, .243Win, 6,5x55, .308Win, 9,3x62
MvH
Morten


.22lr, .22wmr, .17hmr, .243Win, 6,5x55, .308Win, 9,3x62
Svar
#7
Jaaaamen du har da HELT ret "quolle" .. det ER da totalt idiotisk at man ikke må kunne lukke vinduerne op i bagdørene (som man jo gerne må åbne og bruge)

Det er bare endnu en af den slags tåbeligheder der opstår når en eller anden "dr - jur", uden kontakt med den virkelige verden udenfor elfenbenstårnet, bliver sat til at "opfinde" regler for hvordan man kan flå os med afgifter. og i DK fjerner man ikke engang de mest tåbelige gamle love og forordninger.. det koster jo tid og penge for ministerier og politikerne ...

I det hele taget er det danske afgift-system på køretøjer en ren farce, som ovenikøbet forhindrer eller bremser en stor del af fremskridtet i DK, specielt indenfor teknologien omkring nye biler...

Det er jo specielt idiotisk at en mindre selvstændig erhvervsdrivende er nødt til at købe måske 3 biler, bare for at kunne få 1 af dem til rimelige penge til firmaet. i alle andre lande kan man bare købe "en bil" og frage værktøj, hunde, og skoleunger efter behag... til gengæld kan man så ikke trække den fra i skat på samme måde ( = et meget simplere skattesystem)

Desværre har man jo med de afgifter "malet sig op i et hjørne" man får meget svært ved at komme ud af.. man kan jo ikke med 1 hug afskaffe afgiften, det ville kollapse bilmarkedet i DK og sikkert ruinere en hulens masse brugtvogns-forhandlere, og staten ville gå glip at mange milliarder ...
Så man er tvunget til at fortsætte farcen... men det giver jo også jobs i skat .. [xx(]

En eller anden hos FDM havde på et tidspunkt regnet ud at det vil tage mindst 30 år at udfase de sindssyge registreringsafgifter i DK, så det ikke giver negative konsekvenser for samfundet...
Dem oppe på Borgen ser ikke ud til at de kommer igang foreløbigt, så mon ikke det bare får lov til at køre i sænk af sig selv....[V][xx(]

Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
"Når to deler et ansvar, så er der to procent til hver"
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)